Lahjakortti lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Koitan keksi synttärilahjaideaa 9 vuotta täyttävälle tytölle. Itselläni on niin paljon pienemmät lapset, etten oikein tiedä mistä tuon ikäiset tykkää. Olisiko lahjakortti Hennesille hyvä idea? ille summalle? vai sittenkin jotain ihan muuta?

9-vuotiaalle lahjakortti hennesille??? Prostituoidunko meinaat siitä lapsesta tehdä?
Kattelin justiin siellä niitä tuon ikäisille tehtyjä vaatteita, minihameita ja perseestä piukkoja farkkuja, ällöä.
Sitä paitsi hennes on saanut jo pari varoitusta lapsityövoiman käytöstä ja sairaista malleista.

Lahjakortti; kirjakauppaan , uimahalliin, leffateatteriin, keilaamaan, urheilukauppaan....
Mä valitsisin lahjakortin lapsen harrastuksien mukaan.
Peesaan täysillä kyllä tota ettei ainakaan H&M:lle

9-vuotiaalle lahjakortti hennesille??? Prostituoidunko meinaat siitä lapsesta tehdä?
Kattelin justiin siellä niitä tuon ikäisille tehtyjä vaatteita, minihameita ja perseestä piukkoja farkkuja, ällöä.
Sitä paitsi hennes on saanut jo pari varoitusta lapsityövoiman käytöstä ja sairaista malleista.

Kuten sanoin, minulla ei ole tuonikäisiä lapsia, joten en ole myöskään tutustunut isompien tyttöjen valikoimiin. Hennes olisi kätevä vaihtoehto, kun löytyy sekä lapsen kotikaupungista, että minun kotikaupungistani, joten lahjakortti olisi helppo ostaa. Ihan pelkkää rahaa en haluaisi laittaa ja harrastukseensa ei voi lahjakorttia liittää.

[QUOTE="a p";26063507]Kuten sanoin, minulla ei ole tuonikäisiä lapsia, joten en ole myöskään tutustunut isompien tyttöjen valikoimiin. Hennes olisi kätevä vaihtoehto, kun löytyy sekä lapsen kotikaupungista, että minun kotikaupungistani, joten lahjakortti olisi helppo ostaa. Ihan pelkkää rahaa en haluaisi laittaa ja harrastukseensa ei voi lahjakorttia liittää.[/QUOTE]

mielummin vaikka nukke tai pehmolelu