Lahjakortin arvo

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kummi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kummi"

Vieras
Kummilapseni täyttää vuosia (yläaste ikäinen). Kysyin lapsen äidiltä vinkkiä mitä vois antaa lahjaksi. Kertoi,että lapsi tykkää ostella vaatteita niin lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen. Mietin vaan, että mikä ois sopiva summa? Jotkut farkutkinhan yksistään saattaa maksaa jo toista sataa euroa, mutta ei mulla oo varaa laittaa lahjaan niin paljon rahaa :( (olen 4 lapsen yh itse) Mikä ois sopiva summa jottei se olisi kuitenkaa ihan naurettava?

Mä laittaisin 20-30€. Jos olisin hyvätuloinen, voisin laittaa satasenkin. Mutta ei ole mitään mieltä, että talous horjuu jonkun lahjan vuoksi. Eikä ole myöskään tarkoitus, että se lahjakortti kattaisi kaiken, mitä hän haluaa kaupasta ostaa, se vaan avittaa siinä.

• Tykkää
Reactions: ilaria
Kiitos vinkeistä, varmaan se 30- on ihan kohtuullinen summa sitten. Tässä on näitä lahjamenoja niin paljon, on toisenkin kummilapsen synttärit tällä viikolla ja viime viikolla oli lapseni koulukaverin synttärit (niihin lahjoihin ei yleensä yli 10,- tuhlata). Mutta lahjoihin menee ihan älyttömästi rahaa! Tulevaa joulua jo kauhulla odottaen :/

Uusimmat

Yhteistyössä