Lahjakortilla nyt ostaneet, huom!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mä"

Vieras
Mitä sillä saa nyt sitten ostaa (siis perus ruuan lisäksi)? Soittivat seurakunnasta, että antavat meille lahjakortin Citymarkettiin, niin eikös se lahjakortti ole se MLL:n 70e kortti, mistä täälläkin on ollut puhetta? En ole aiemmin tuollaista saanut niin en oikein tiedä. Entä jos on jotain plussakorttitarjouksia, saako kortilla ostaa sillä tarjoushinnalla, jos näyttää oman plussa-kortin?

kortilla sa ostaa perusruokatarvikkeita kaiikkea muuta paitsi ei kaljaa,tupakkaa,lehtiä,lemmikkien ruokia.voi ostaa plussa kortti tarjouksia ei mitään väliä.kortilla on ostettava kerralla koko summalla.itse juuri tälläisen käytin tällä viikolla ja ollaan saatu jo useampana vuotena.mukava bonus joulun ruoka ostoksille.

sen kortin kans ja ainakin meidän k kaupassa sai näyttää omaa plussa korttia ja sai ne tarjoukset,tietysti voit ensin kysyä joltain työntekijältä.sillähän saa ostaa vaippoja ja ruokaa,itse ostin myös vähän suklaata ja limsaakin jouluksi.vaatteita ja tämmösiä ei saa ostaa,eli elintarvikkeita vain.eikä tietenkään tupakka tai alkoholi tuotteita.mutta ovat aika tarkkoja et se 70e tulee täyteen.itsellä tuli 68e nii sanoivat ettei hyväksy tätä :O piti sitten hakea siihen vielä lisäksi jotain,yli saa mennä mutta paljon ali ei saa jäädä :)

Yhteistyössä