Lahjaideoita tulevalle isälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakaa

Vieras
Jakapaaka hyviä ideoitanne. Haluaisin ostaa tulevan lapsemme (esikoinen) isälle jotain lapseen liittyvää tai lapsiaiheisen syntymäpäivälahjan. Ideat hieman vähissä. Mies arvostaa ns. älyllisimpiä tai huumorintajuisia lahjoja, ei koriste-esineitä, ei autoihin liittyvää eikä mitään perinteisiä äijä-juttuja. Myös vauva-kirjoja meiltä löytyy jo... Täyttää 27 vuotta.

Kaikki vinkit tarpeen!

Osta semmoinen lapsenhoitoopas, se on kirjoitettu vähän autonkorjausoppaan tyylisesti :D

Se on hauska, mut silti täyttä asiaa, siinä on sairauksista ym juttua, ja siitä riittää lukemista äidillekkin :D

tossa:

http://www.bookplus.fi/product.php?isbn=9789524720069&CustID=2d734829586692c238c9bb888de62fe4<br><br>

Siiss... sä annat sille lahjan sen takia, että sä kannat sen lasta 9 kuukautta mahassa?

osta jotain, mitä se voi tehdä lapsen kanssa. vauvahierontakirja ja oljyä.

Kerää sellainen "isyyspakkaus", jossa on sellaisia vauvanhoitoon liittyviä asioita, joita isäkin voi hoitaa. Itse aikanaan laitoin sellaiseen esim. energiajuomaa (valvottaviin öihin) ja sisuaskin (ettei lopu sisu kesken), pikkuniistäjän, maailman paras isi -mukin, Baby Blues-sarjakuvakirjan jne. Suloisia on myös samanlaiset paidat isille ja vauvalle yms.

itse ostin ku toinen lapsi syntyi niin isälle sellaisen sinisen kupin jossa luki että isäksi on tulla mutta kuka tahansa ei kelpaa isiksi. ja on ollut lempi kuppi siitä lähtien (juo myös paljon kahvia)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 10:00 vieras kirjoitti:
itse ostin ku toinen lapsi syntyi niin isälle sellaisen sinisen kupin jossa luki että isäksi on tulla mutta kuka tahansa ei kelpaa isiksi. ja on ollut lempi kuppi siitä lähtien (juo myös paljon kahvia)

Meilläkin isukki sai semmosen viime vuonna isänpäivälahjaksi, ja on myös hänen lempimukinsa, paljon kun meilläkin kahvia menee! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.05.2007 klo 09:57 Auttakaa kirjoitti:
Jakapaaka hyviä ideoitanne. Haluaisin ostaa tulevan lapsemme (esikoinen) isälle jotain lapseen liittyvää tai lapsiaiheisen syntymäpäivälahjan. Ideat hieman vähissä. Mies arvostaa ns. älyllisimpiä tai huumorintajuisia lahjoja, ei koriste-esineitä, ei autoihin liittyvää eikä mitään perinteisiä äijä-juttuja. Myös vauva-kirjoja meiltä löytyy jo... Täyttää 27 vuotta.

Kaikki vinkit tarpeen!

moikka milläs viikoilla olet raskaana?? meinasin jos sulla on joku hyvä ultrakuva niin painata se mukiin.. mä tein silleen ja vielä toisella puolella luki isi johan olis mies tyytyväinen mä annoin kyllä joululahjaksi kun la oli tammikuussa =)

Yhteistyössä