Lahjaideoita!! Sisko täyttää 18!

01.08.2009
639
0
16
Eli siis mitä hankkisin? Toisaalta jotain käytännöllistä, mutta sitten taas joku ikimuistoinen lahja olisi kiva... :attn:

Sisko tykkää:

-shoppailusta (Only, Seppälä, H&M yms.)
-elokuvista ja siellä käymisestä
-bilettämisestä
-juomisesta
- ja kaiksta muusta samantapaisesta

Tiedän, että haluaisi Obh Nordican Chili-sarjan punaisen vedenkeittimen, mutta onko tylsä lahja?

Äiti ostaa Onlyn lahjakortin, onko tyhmä saada kaksi lahjakorttia? Ehkä jos joku keksisi jonkun erilaisen kaupan...?

Digikamera on (rippilahja)
Sai kummeilta läppärin etuaikaisena synttärilahjana.

Budjetti max. 120?. (Mielellään alle.. :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Itse tykkäsin kauheasti 18v yllärisynttäreistä, kun kaverit vuokras mökin ja osti kaapin täyteen sapuskaa :) Käskivät vaan ottaa yökamppeet mukaan.

Ihana ideä, mutta sisko on jo itse järjestänyt koko suvun ja ystävien keilaillan, tosin me maksetaan siskon osuus tietenkin. Samoin melkein kaikki on luvannut tarjota baareissa keilauksen jälkeen. Eiköhän saada sisko jurriin! :laugh: Tosin itse olen luvannut olla kuskina.

Me ostettiin kori jossa oli kaikka hyödyllistä! alkoholia, kortsuja, päänsärkytabuja, elokuvalippuja yms.. :D Tykkäs ystävä aikoinaan moisesta paketista :D sitten siinä oli muuten joku lahjakorttikin vielä..

Alkuperäinen kirjoittaja tittyt:
Me ostettiin kori jossa oli kaikka hyödyllistä! alkoholia, kortsuja, päänsärkytabuja, elokuvalippuja yms.. :D Tykkäs ystävä aikoinaan moisesta paketista :D sitten siinä oli muuten joku lahjakorttikin vielä..

Tätäkin mietin.. Miten olis lahjakortti, viiniä, tupakkaa (polttaa), kortsuja, suolapähkinöitä, buranaa, sellaiset vehnätossut saunaan (himoitsee niitäkin)... Mitä vielä? Jos tämmöisen tekisin.. Joku koru mukaan?

Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja cadetta:
mulla punaista chillii...ihan kauniita ja hyödyllisiä :p

Onko toiminut hyvin? Mietin jos ostaisin sekä veden- että kahvinkeittimen?

juu, muutamia vuosia jo ollut ja pelaa oikein hyvin :) ihan laadukkaita siis

Okei, hyvä tietää. Ehkä kallistun tähän. =)

Yhteistyössä