Lahja ylioppilaalle naapuriin ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Äh, miten tässä pitää toimia ?
Naapurin tyttö pääsee ylioppilaaksi ja minut lasteni ( 2 ) kanssa on kutsuttu. En aio mennä kun samana päivänä on muitakin juhlia.
Ko perhe on mukava ja ennen oltiin paljon tekemisissä kun lapsemme olivat ystäviä. Eivät ole enää. Ikäeroa on ja kaveripiirit erit.
Perheen äidin kanssa jutellaan kun tavataan. Emme kyläile tms.
Lainaan juhliin astioita, tuoleja ja puutarhakalusteet.
...joten kai mun pitäisi antaa joku lahjakin. Tuntuu vaan hassulta se antaa kun en juhliin mene. Ja mikä sitten olisikaan sopiva summa tai lahja ? Voi näitä !!

Sopiva summa tai lahjakortti 20-50€.
Ei ole hassua muistaa naapurin ylioppilasta, vaikka juhliin ei osallistu. Voittehan antaa myöhemmin onnittelukortin henkilökohtaisesti ja rauhassa vaihtaa kuulumisia.

Sillon joskus tuhat vuotta sitten kun kirjoitin ylioppilaaksi, tuli naapureilta onnitteluruusu. Ylioppilasjuhliin ei silloin myöskään ketään kutsuttu, vaan sinne kuului tulla...

Jos et kerran mene juhliin, niin voit muistaa vaikka pelkällä ruusulla, jätät sen vaikka ovelle.

Naapurina voit saada kutsun rääppiäisiin seuraavana päivänä.

Mutta joo, onnittelukukat/kukka on ihan hyvä vaihtis. Tai nuori tykkäisi varmaan enemmän jostain parinkympin lahjakortista johonkin vaatekauppaan.
Nuoret ei tykkää lahjakorteista, vaan ihan käteisestä tai rahoista suoraan tilille. Lahjakortit on aina sidottu tiettyyn kauppaan ja niin Anttilan kuin Toys R Us ja BR-lelukauppojen lahjakortit osoittivat, miten ne voivat olla yhdessä yössä täysin arvottomia. Meillä yksi lapsista sai lahjakortin ihan yleiseen kauppaketjuun, mutta sen liikkeitä ei ole ihan meidän nurkilla, niin on aina pitänyt mennä erikseen muualle ostoksille. Sen viimeiset eurot pyörivät kauan kortilla, kunnes minä ne nyt käytin pois osana muita ostoksia, kun lapsi antoi sen minulle, ettei hänellä ole mitään tuolla summalla ostettavaa. Hyvä ettei mennyt vanhaksi, muutamaan on lapsilla jäänyt jotain käyttämättä.

Nuoret ei tykkää lahjakorteista, vaan ihan käteisestä tai rahoista suoraan tilille. Lahjakortit on aina sidottu tiettyyn kauppaan ja niin Anttilan kuin Toys R Us ja BR-lelukauppojen lahjakortit osoittivat, miten ne voivat olla yhdessä yössä täysin arvottomia. Meillä yksi lapsista sai lahjakortin ihan yleiseen kauppaketjuun, mutta sen liikkeitä ei ole ihan meidän nurkilla, niin on aina pitänyt mennä erikseen muualle ostoksille. Sen viimeiset eurot pyörivät kauan kortilla, kunnes minä ne nyt käytin pois osana muita ostoksia, kun lapsi antoi sen minulle, ettei hänellä ole mitään tuolla summalla ostettavaa. Hyvä ettei mennyt vanhaksi, muutamaan on lapsilla jäänyt jotain käyttämättä.
Nuoret eivät aina saa, mitä haluavat.
Kuten esim. minulta rahalahjoja :p

Mutta joo, varmasti riihikuiva käteinen on halutuinta, mutta jos pitää valita kukkapuska vai lahjakortti, niin valtaosa parikymppisistä valitsee sen lahjakortin (y)

Yhteistyössä