lahja ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en tiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en tiedä

Vieras
miehelläni on kolme laste edellisestä liitosta. Kkasi jo aikuisia ja vanhin asuikin meillä mutta muutti pois omaan asuntoon keväällä( 21v.) hän on mulle ollut kuin oma poika. omiakin poikia on kaksi ja meillä on myös yhteisiä kaksi.
Nyt mietin mitä ostaa tyttärille lahjaksi. 13 vuotias asuu äitinsä luona ja 19v muutti sieltä pois. tÄMÄ 19v. on vähän suututtanut meitä, ei tullut minun juhliini vaikka sovitiin todella ajoissa ja hän lupasikin että tulee kaatelemaan kahvia ja tarjoilemaan, ja annoin hänelle jopa rahaakin etukäteen. Tyttö ei sitten tullut, ei vastannut puhelimeen eikä ole yhteyttä ottanut. rahat kyllä kelpas. nyt kiukuissani sanoinkin miehelleni että en sitten joululahjoja ostele kummalleekaan .... 13vuotiaskin jätti juhlani väliin. meidän mukana on kaikille lomareissuilla ja olen todella hyyssänyt heitä. mies on myös kiukuisaan ja sanoi ettei osteta mitään. Nyt kuitenkin taas se minun kiltteys nostaa päätään, kuitenkin muistasimme pienellä lahjalla. jos vaan muistaisimme jollain tarpeelisella, pussilakana , joku tuoksu, ehkä koru??? Olemma aina osteneet monta lahjaa kaikille lapsille oli ne sitten omia tai toisen tai yhteisiä. vai jättäisikö kylmän viileästi ostamatta mitään näille tyttärille....( jos pystyn tähän) ovat tämän joulun äidillään.

Ehkä "kosto" on vähän lapsellista. Eikös sitä sanota, että paras vastaisku huomiotta jättämiselle on kiltteys. Ole kiltti ja laita jotakin, ihan siksi, että et itse ole ilkeä. Voihan se olla tänä vuonna jotakin pienempää kuin ennen.

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
Ehkä "kosto" on vähän lapsellista. Eikös sitä sanota, että paras vastaisku huomiotta jättämiselle on kiltteys. Ole kiltti ja laita jotakin, ihan siksi, että et itse ole ilkeä. Voihan se olla tänä vuonna jotakin pienempää kuin ennen.

näin olen vähän ajatellutkin, minusta ei ole ilkäksi. mutta isompi ainakin on jo aiukinen tai ainakin pitäisi olla. ja mukavia tyttöjä ovat ei koskaan ole mitään ollut, paitsi nyt???

Lapsiahan nuo vielä ovat! Ja ilmeisesti kokevat, ettei heitä huomioida tarpeeksi, kun kiukkuavat? Lapset ovat pohjattomia kaivoja kehuille ja huomiolle... Osta vaan lahja ja laita korttiin viesti, että ovat tärkeitä ja rakkaita ja ovet on teillä aina auki, että siis ovat aina tervetulleita! Kyllä se siitä - ison uusperheen keksellä ei ole aina helppo kasvaa... Halaus.

Yhteistyössä