Lahja miehelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja idet hukassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

idet hukassa

Vieras
Mitä meinaatte hankkia miehellenne joululahjaksi tänä vuonna?
Joko tiedossa?

Mä hankin aina vaatteita, nyt haluan tehdä poikkeuksen..
Mies rakastaa musiikkia, hyviä kirjoja.. mitähän sille hankkis?
Tiedän et se haluis farkut, mut kun mä aina ostan niitä pirun vaatteita sille!

Mitä muut ostaa?

Mä oon miettinyt esim.

- Remeksen uusin kirja
- Nuottikirja
- Partavesi
- Lahjakortti parturiin/hierojalle tms.

vaikeinta tässä on se että miehelle pitäs ostaa kaksi lahjaa kun sillä on heti samantien syntymäpäivät perään.

Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Harrastusta varten ostin lahjakortin joka sisältää mökkivuokran (4vrk), ajoluvat samalle ajalle. Jonkun tuoksun meinasin vielä ostaa sekä vähän vaatetta.

ajattelit siiten "muutaman lahjan" antaa.. tuoksutkin maksavat jo maltaita, sen lisäksi vaatetta + lahjakortin mikä sisältää myös mökkivuokran.. huh.

Hyviä kirjavinkkejä kaivataan! Esim. remeksen tyylistä kirjallisuutta..

Enpä tiedä vielä... Jotain pientä kait vaan... Kun nyt Isänpäiväks ostin uuden puhelimen, vaikka ei se nyt kallis ollu, niin aattelin että jouluna riittää ihan joku pieni jutska vaan... Ja kun on melko varma etten ite yhtään mitään saa, niin harmittaa ite sitten ostaa toiselle ajatuksella jotain :/

Ainiin... Jos miehes kerta haluaa farkut niin mikset niitä ostais?

En haluis ostaa sille farkkuja sen takia kun ostan sille kaikki sen vaatteet.. ostan aina lahjaksi vaatteita mistä sillä on pula.. se voi yhtä hyvin käydä itse katsomassa mieleiset farkut itselleen, must olis mukava välillä yllättääkin eikä aina ostaa sitä mitä toinen osaa jo odottaa.
Viime joulunakin se kertoi että tarviis kaulaliinan, hanskat, pipon ja tadaaaa paketista löytyi kaikki nuo ja pari t-paitaa.. *huokaus*

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En haluis ostaa sille farkkuja sen takia kun ostan sille kaikki sen vaatteet.. ostan aina lahjaksi vaatteita mistä sillä on pula.. se voi yhtä hyvin käydä itse katsomassa mieleiset farkut itselleen, must olis mukava välillä yllättääkin eikä aina ostaa sitä mitä toinen osaa jo odottaa.
Viime joulunakin se kertoi että tarviis kaulaliinan, hanskat, pipon ja tadaaaa paketista löytyi kaikki nuo ja pari t-paitaa.. *huokaus*

Ok, ymmärrän... Kirja sitten varmaan on ihan kiva lahja... Hierontaan lahjakorttikin olis makee...

Ostan Simpsonit DVD:n kun on ihan hulluna niihin. Lisäksi ostan paksun hopeisen ranneketjun (viime vuonna ostin kaulaketjun, teräksisen kylläkin ) sekä tämän kirjan olen jo postissa saanut kotiin:
http://puoti.positiivarit.fi/Product.aspx?CategoryId=5&GroupId=8&ProductId=635
=)

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Harrastusta varten ostin lahjakortin joka sisältää mökkivuokran (4vrk), ajoluvat samalle ajalle. Jonkun tuoksun meinasin vielä ostaa sekä vähän vaatetta.

ajattelit siiten "muutaman lahjan" antaa.. tuoksutkin maksavat jo maltaita, sen lisäksi vaatetta + lahjakortin mikä sisältää myös mökkivuokran.. huh.

Hyviä kirjavinkkejä kaivataan! Esim. remeksen tyylistä kirjallisuutta..

No, tuleehan sitä rahaa välillä tuhlattua turhuuteenkin, niin miks ei sitten joulun panostaisi rakkaimpiensa lahjoihin? Kenellekään en ole alle 200? lahjaa tänä vuonna ostanut. Ja kun pitkin vuotta niitä ostelee, ei se edes kirpase.

Mutta siis ideoita sulle.... Harrastaako mies jotakin?

Yhteistyössä