Lahja exän nykyiselle vaimolle?

• Viestiketjun aloittaja ----
  • Ensimmäinen viesti
----

Heips! Keksisittekö n. 20 euron lahjaa entisen aviomieheni nykyiselle vaimolle? Hän on ollut poikamme elämässä 1-vuotiaasta asti, poika on nyt 6v. En jaksa olla ihailematta hänen suhtautumistab lapseemme, aina on poika tervetullut ja eroa ei ulospäin huomaa hänen suhtautumisessa omiin lapsiinsa. Poika on ollut tänä vuonna poikkeuksellisen paljon exällä ja hänen vaimollaan sairasteluni vuoksi. Haluaisin muistaa vaimoa jotenkin, hän on paljon nähnyt vaivaa poikamme hoidon järjestämiseksi (siirrellyt omia työvuorojaan, kuskannut harrastuksiin, parturiin, synttäreille jne)

Jotenkin olisi kiva huomioida häntä, ideoita?

Keittiönoita
Mulla samanlainen exän nyxä, tosin ollut kuvioissa jo yli 10 vuotta. Nyt, kun toi poika täytti 18 vuotta ja hyvin pitkälti isän ja pojan suhteen säilyminen läheisenä on ollut tämän nyxän ansiota, ostin hänelle kaulakorun.

ap
Joo, tuo lahjakortti olisi mustakin kiva, jotenkin 20 euroa tuntuu vaan pieneltä. Ehkä laitan kympin lisää ja ostan lahjakortin johonkin kauneushoitolaan.

Juu ja kyllä minäkin aluksi vierastin uutta vaimoa, mutta päätin antaa mahdollisuuden. Olen itsekin seurustellut miehen kanssa, jolla on lapsia ja ikäväkseni myönnän, etten jaksanut nähdä vaivaa suhteen luomiseen, vaan lapset jäivät etäisiksi. Samalla tajusin, millainen lottovoitto uusi vaimo on ollut, pojalle todella tärkeä ja läheinen. Hattua nostan tälle vaimolle ja olen sen sanonutkin.

-
ehd. lahjakortti johonkin hemmotteluun. Ihanaa että sinulla tuollaiset välit. Itse olen tekemisissä ex poika ystäväni kanssa joka yh isä. esim annan omien lasteni pienet vaatteet hänelle. oma mieheni ja hän hyviä ystäviä, heillä esim. sama harrastus, joskaan tuo yh isä ei nyt parh kyllä ehdi harrastamaan....

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Joo, tuo lahjakortti olisi mustakin kiva, jotenkin 20 euroa tuntuu vaan pieneltä. Ehkä laitan kympin lisää ja ostan lahjakortin johonkin kauneushoitolaan.

Juu ja kyllä minäkin aluksi vierastin uutta vaimoa, mutta päätin antaa mahdollisuuden. Olen itsekin seurustellut miehen kanssa, jolla on lapsia ja ikäväkseni myönnän, etten jaksanut nähdä vaivaa suhteen luomiseen, vaan lapset jäivät etäisiksi. Samalla tajusin, millainen lottovoitto uusi vaimo on ollut, pojalle todella tärkeä ja läheinen. Hattua nostan tälle vaimolle ja olen sen sanonutkin.

Mä ostin Naantalin kylpylään lahjakortit vanhemmille.
Yksi maksoi n.27?.
En sisältöä tarkalleen muista,mutta ainakin siinä oli allasosaston käyttö 1-1,5h(aika ei muistissa) + ruokailu seisovassa pöydässä.

Yhteistyössä