Lahja-apua 10-vuotiaalle pojalle (kun ei voi ostaa sitä sun tätä..)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sinipiika"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sinipiika"

Vieras
Jepulis. Lahja pitäisi ostaa 10-vuotiaalle pojalle.

Mutta kun se ei voi olla seuraavia:
- konsolipelejä
- lautapelejä
- kirjoja (ei myöskään sarjakuvakirjoja)
- vaatetta
- legoja
- mitään harrastukseen liittyvää, koska sellaista ei ole
- cd-levyjä
- myöskään hampurilaislahjakortit ei tule kyseeseen, eikä leffateatteriakaan ole seudulla.

Että mä olen vähän niin kuin :O ton lahjan kanssa.. Hinta max. parikymppiä.

Dvd? Pyyhe, lakanat..

Veljenpojillani voisi olla vastaava "lista" käytössä ja heille olen ostanut hyvät kynät/tussit (taiteilijatarvikeliikkeestä tms.) ja piirrustuspaperia. Vanhemmiltaan ovat itse toivoneet sähköjohtoja ja erilaisia liittimiä, joilla saa rakenneltua toimivia sähkövempaimia. Yhden kerran vein lahjakortit biltemaan.. Työkalut voisivat myös olla mieluisia.

No siis osan rajoituksista tekee se, että asuvat semmosella seudulla, jossa on vähän harrastus- ja vapaa-ajanviettomahdollisuuksia. Eikä esim. vaatekauppoja myöskään, joten semmosetkaan lahjakortit ei tule kyseeseen.

Loput on sitten pojan itsensä asettamia juttuja, osa vanhempien (esim. hyllyt täynnä erilaisia legoja) ja sukulaiset jo ostaa kasakaupalla kirjoja ja sarjakuvakirjoja, kun eivät muuta keksi, joten mä en viitsisi liittyä siihen jonon jatkoksi..

Dvd? Pyyhe, lakanat..

Veljenpojillani voisi olla vastaava "lista" käytössä ja heille olen ostanut hyvät kynät/tussit (taiteilijatarvikeliikkeestä tms.) ja piirrustuspaperia. Vanhemmiltaan ovat itse toivoneet sähköjohtoja ja erilaisia liittimiä, joilla saa rakenneltua toimivia sähkövempaimia. Yhden kerran vein lahjakortit biltemaan.. Työkalut voisivat myös olla mieluisia.

Heeei, tästä vastauksesta sainkin hyvän idean :D Mä olen jossain joskus katellut niitä kaikenmaailman Ein-O Science ja mikähän se toinen sarja oli.. juttuja.. Niitä voisin ainaski harkita :)

Simpsonit ja linkkuveitsi kuulostaa kivoilta ideoilta myös :)

Mikroskooppi pojalla jo on, mutta toi Alga taisi olla se toinen sarja, mitä olen katellut. Niitä sähköhommeleita voisin siis harkita.

Miksi ihmeessä ei kirjoja tai vaatteita??? Harkitsisin suklaarasiaa ja lisäksi ehkä jotain lahjakorttia. Vaikka sit isompaan vaatekauppaa tai prismaan tai johonkin. Vaikka asuisivat miten maalla, niin varmasti käyvät vuoden aikana kaupungissa tai isoilla kylillä ostoksilla. Se verranhan ne lahjakortit tapaa olla voimassa.

[QUOTE="sinipiika";22636795]Heeei, tästä vastauksesta sainkin hyvän idean :D Mä olen jossain joskus katellut niitä kaikenmaailman Ein-O Science ja mikähän se toinen sarja oli.. juttuja.. Niitä voisin ainaski harkita :)[/QUOTE]

Onko ne niitä Heurekan nettikauppajuttuja?

Vaatetta poika ei halua, kirjajutun selvitinkin jo.

Jos antaisin lahjakortin, haluaisin antaa semmoisen, että se olisi mahdollista käyttää pian, eikä vasta joskus aikojen päästä :/

Aku Ankka pojalle tulee jo, eikä kuulemma muuta lehteä halua.

Mutta oikeasti, nyt mulla on muutama idea päänupissa muhimassa näiden vastauksien ansiosta, ei ole enää olleskaan niin ahdistunut olo :D

Yhteistyössä