Lahja ammattiin valmistuvalle vieraalle nuorelle...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutsuttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutsuttu

Vieras
..naiselle.
Olen menossa kummipojan synttäreille ja minun annettiin ymmärtää ( murinaa) että on sitten samalla lahjottava isosiskoakin joka valmistuu lähihoitajaksi.
Isoista kemuista ei ole kyse, sillä olen ainoa vieras ( ?? )
Laitan kummipojalle 50, joten en jaksaisi lahjoa isosti itselleni vierasta nuorta naista. Tämä tyttö on asunut vuosia pois kotoa en tosiaan tunne häntä yhtään. Aattelin lahjaksi 2 Kivi-tuikkua / kastehelmen tuikkua. Onko OK. Rahaa en halua antaa koska 20 on liian vähän ja 50 jo liioittelua tilaisuuden huomioiden.
Help, kiitos !

Itse en odottaisi tuollaisessa tilanteessa lahjaa, jos tuo valmistuja olisin, kun ette ole läheisiä. Mielestäni osoittaa sinulta kiltteyttä, että ylipäätään ostat jotakin. Olisin itse ainakin aikoinani ollut vain kiitollinen ja positiivisesti yllättynyt, tuikut ovat kivoja.

Ompa surullista kuulla että koet kummipojan juhliin tulon noinkin vastenmielisenä kun samalla mainittiin sisarensa lähihoitajaksi valmistuminen.
Jep, outoa on että olen AINOA kutsuttu. Taitaa olla jotkut rääppiäiset mutta haluttiin varmistaa että tuonhan lahjan, tuohan..Semmoinen fiilis tuli !
Tottakai menen kummipoikaa onnittelemaan. Täyttää sentään 20 !

Jep, outoa on että olen AINOA kutsuttu. Taitaa olla jotkut rääppiäiset mutta haluttiin varmistaa että tuonhan lahjan, tuohan..Semmoinen fiilis tuli !
Tottakai menen kummipoikaa onnittelemaan. Täyttää sentään 20 !

No on siinäkin kummitädillä asenne kohdillaan :O Älä mene ollenkaan naama norsuvitulla jos noin ottaa kunnian päälle.
Ehkä sillä on syynsä jos sinut on kutsuttu vain rääppiäisiin ;)
Tai ei sitten käynyt pienessä sievässä päässä mieleen että kaikki ei halua isosti juhlia, ehkä haluavat juhlia samalla tyttären valmistumista kuin pojan synttäreitä ja sattuivat sinulla asiasta vain mainitsemaan ja sinä koet sen näin että nyt on pakko viedä kummipojalle lahja kuin kummipojan isosiskollekin.
ETtä ehkä ne ie olekkaan rääppiäiset vaan sinä itse vaatisit isoja juhlia.

Yhteistyössä