Lahja 11v pojalle....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietintämyssy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jos on lukuintoinen, niin Suomalainen kirjakauppa myy kirjaa jossa on samoissa kansissa Aarresaari, Viidakkokirja ja Robin Hood. On kauniisti tehtykin kirja. Itse ostin ko. kirjan toukokuussa 11-vuotta täyttävälle kummipojalleni, maksoi jotain 16? muistaakseni.

Jos tiedät yhtään musiikkimakua, niin joku levy. Tai jos tietokonepelit on se juttu, niin sitten joku peli. Tai DVD. Tosin näitä varten ehkä kantsii kysellä mitä olis toivelistalla.

Jotain asiaa intohimoisesti harrastavalle voisi ostaa jotain harrastukseen liittyvää tai vaikka lahjakortin liikkeeseen josta saa harrastukseen liittyviä vermeitä.

Lahjakortti vaateliikkeeseen, tai lupaus viedä poika joulunjäkeen ostoksille, jos asuu lähellä ja olette kyllin läheisiä.

mä ostin meidän kummipojalle, on kylläkin jo 12v. lahjak. elektroniikka liikkeeseen, siellä myidään pelejä,cd.tä & dvd.tä, saa itse katsoa mitä haluaa.
mutta joku kiva neulepaita? vois olla kiva tai kerrasto?

Joku kasattava pienoismalli? Itse ontin just 12v. pikkuveljelle semmosen suihkarin, siinä oli maalit, pensseli ja liima mukana. Hinta Prismassa n.14e. Ja lisäksi laitan sukat + jotain erikoisempaa karkkia.

Yhteistyössä