Lahja 1 vuotiaalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tipos
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tipos

Vieras
Heippa!

Vinkkejä kaipaisin mitä ostaisin 1 -vuotiaalle tytölle synttärilahjaksi?

Onko lego duplot vielä liian vaikeita? Nissähän on ikäsuositus 1,5v ylöspäin.. Mutta kaupassa katselin kun oli sellainen ns.ensipakkaus mikä vaikutti kivalta :)

Onhan mulla 2 omaakin jo, mutta yhtään en muista millä leikkivät pienenä :D

Mun tytsy täyttää ens kuussa 1v ja tykkää kovasti piilottaa kaikkee. esim tuttia kippoon ja sitä saattaa tehdä pitkänkin että laittaa ja sit taas ottaa.. Ajattelin itse sille hankkia varmaan sellasen missä tiputetaan niitä palikoita laatikkoon.

duplot on hyviä kun ovat kuitenkin pitkäikäisiä. riippuuhaan se vähän lapsestakin mikä on liian vaikeaa, mutta kyllä nuo meillä on reilu vuoden ikäisenä alkaneet laittaaa palikkaa palikan päälle eivätkä oo mitään ihmelapsia siinä suhteessa :)

pallot on kivoja.

sitte semmoset muoviset kahvikupit yms oli meillä tytöllä tärkeitä. äidille keitteli kahvia oikein mielellään.

vauvapulkka?

Duplojen kannalla minäkin olen. Ovat kestäviä ja antavat tilaa lapsen mielikuvitukselle leikeissä. Tai sit puinen junarata (Brion tai vastaava). Voi ostaa sit tarpeen mukaan lisäosia. Alkuun sellanen jossa ei ole mitään patterilla toimivia vetureita tms vaan ihan perusrata. Myös puiset rakennuspalikat vois olla hyviä, vai onko niissä joku rajoitus iän suhteen.

Duploja veisin tai sitten juurikin jotain kestävää, brion junarata, kirja, palikoita (brio puupalikka) tai brion muotopalikkalaatikko josta laitetaan palikat aukoista sisään, jokin lelu noin 1v kaupat pullollaan erilaisia...

Yhteistyössä