Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minun isosiskossa on pientä hyasintin vikaa!!![]()
nyt kun aloin ap:n kirjoitusta lukemaan niin näin joissain jutuissa isosiskoni... Lapset ovat jo isoja, mutta tämä hyasinttius näkyy sisustamisessa ja kaikessa ulkoisen habituksen hienona pitämisenä... Pentikit, marimekot, lapponiat yms. vilisee puheessa. Käy miehensä ("toimitusjohtajan" =pikku kaupan omistaja) kanssa vuosittain Etelä-Eurooppaa kiertämässä ja sen myötä puheisiin on tullut sulavasti Milanot, Pariisit, Venetsia, Nizzat yms yms..
Sukunimenään pitää vieläkin ex-miehensä nimeä, koska se on hienompi ja ulkomaalaisempi kuin tyttönimensä on tyyliin Virtanen
Rakas sisko on, mutta kyllä välillä tulee repeiltyä sisäisesti hänen jutuilleen...
kerran hän perhekerhossa pysäytti tyttöni, kurkkasi hänen niskaansa nähdäkseen merkkilapun ja kun sen näki, katsoi minua näin: :O Hän ei kertakaikkiaan voi sietää sitä, että muutkin pukevat lapsiaan
Oikeastaan hän on aika harmiton silti. Joskus se hössötys vaan menee yli ja täytyy pitää vähän taukoa.
Ei meilläkään taloudellisesti mene huonosti, mutta minulle ei merkki ole koskaan merkanut mitään.. Onhan mullakin guccin aurinkolasit, jotka ostin Dubaista keväällä, mutta en minä niitä mainosta joka käänteessä kuten en ulkomaan reissuakaan.. Enemmän puhun siitä mitä hyviä kirppislöytöjä olen tehnyt itselle ja lapsille kun juttelen kavereiden kanssa. Sisustamisesta olen ihan pihalla ja tämän vuoden viherpeukalo teko oli toissapäiväinen krookusten tökkiminen maahan..![]()
Mut onhan se kiva et meillä vähäosaisemmillakin on mahdollisuus merkkivaatteisiin, en minä sillä.
Ooks Anatolia koskaan päässyt (!) niille kynttiläillallisille? Ihan siksi kysyn, että kiinnostaa minkä sorttiset jutut siellä sitten on. Saako puhua vaan fiinisti fiineistä aiheista?![]()
Ooks Anatolia koskaan päässyt (!) niille kynttiläillallisille? Ihan siksi kysyn, että kiinnostaa minkä sorttiset jutut siellä sitten on. Saako puhua vaan fiinisti fiineistä aiheista?![]()
Olen "päässyt" joskus, vuosia sitten.
Emäntä puhui fiinisti fiineistä aiheista, me muut perseiltiin kuten yleensäkin![]()
Voi jumalauta sä oot ärsyttävä. Pistäisit edes joskus sen näppiksen piiloon ja lukisit vaan ilman tyhmiä kommenttejas.
Mihin sä mielipiteitä tarttet kun sä et edes sano mitään, sekoilet vaan? Hae mielipidettä vaikka lääkäriltä, tosin ne laittais sut kyllä pakkohoitoon mutta usko pois, se on sulle vaan hyväks.