Lähipäivinä se sitten loppuu...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja I want some love
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

I want some love

Vieras
nimittäin tää "pakonsanelema" selibaatti, mikä onkin kestänyt AIIIVAN liian kauan!
Puolitoista vuotta... monta kertaa on tuntunut että iho tosiaan huutaa kosketusta, mutta minkäs teet kun ei oikein osaa asialle tehdä mitään. Baareissa en viihdy.
Eilen sitten kävin apteekissa ostamassa patentex ovalin ja sillä mennään sillä mä aion päästä jonkun syliin ja sillä sipuli!

[QUOTE="vieras";23792408]mikä on patentex ovali ja miksi sä olet ollut selibaatissa?? siis täysin ilman edes omia sormia tai mielikuvitustA?[/QUOTE]

Se on ehkäisyvaahto. Ja ei mielikuvitus oikein riitä korvaamaan toisen ihmisen kosketusta...

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;23792483:
Toi vaahto ei varmaan suojele taudeilta...

Mutta mitäs väliä sillä on, kunhan vaan pääsee toisen iholle ja saa kikkeliä...

Tää on niin tätä, eipä ajatella omaa terveyttä.

Anteeksi, mä en ymmärtänyt.

Johtuiko sun selibaatti ehkäisyvaahdon puutteesta, baarissa viihtymättömyydestä vai mistä?

Ja miten se sillä vaahdolla loppuu?

No kylläpäs mä sitten ilmaisin asiani huonosti... Eli ei ole ollut miesystävää pitkään aikaan enkä ole osannut/halunnut pelkkää yhden yön juttua etsiä, mutta nyt tuntuu siltä että mittari on ns. täynnä ja haluaisin edes hetkeksi jonkun kainaloon. Aion siis tehdä asialle jotain tulevana viikonloppuna, saa nähdä kelpaanko mä kellekään mut pakko kai se on sitten tonne kapakkaan mennä istumaan jos ei muuta ilmaannu. Yks ihana mies kyllä ois valmis hellyyteen mutta kun se on varattu niin ei käy minulle.
Ja vaahtoa tarvitaan että uskaltaa mennä pusuttelua pitemmälle.

[QUOTE="vieras";23792653]mä en kans nyt ihan käsittäny tätä :D

jos vastapuoli voi käyttää kondomia niin miksi sinä olet puolitoista vuotta pantannut...??[/QUOTE]

Ja miksei ap voinut ostaa kortsuja vaan osti ehkäisyvaahtoa? Vaahto ei suojaa taudeilta.

Kun kuitenkin on valmis käyttämään kumia jos tulevalla hellulla niitä on mukana..

Yhteistyössä