Lähipäivien jännäilijöitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksi toiveikkaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksi toiveikkaista

Vieras
Hei! Onko paikalla muita näiden päivien jännäilijöitä? Tulkaa tänne hermoilemaan!!
Mulla on kp 33 tai 34/30, vähän huonosti tuli merkittyä viimeisimmät menkat. Tein eilen testin mutta pieleen meni, edes kontrolliviivaa ei tullut näkyviin.

Yrityskiertona tämä on vasta toinen, mutta ollaan käytetty pelkkää kortsuehkäisyä yli vuosi, joten tunnen luomukiertoni ja olotilani hyvin. Nyt tuntuu vahvasti siltä, että jotain erilaista on tekeillä, tai sitten olen vahvasti valeraskaana! Joka tapauksessa tunnistin tässä kierrossa ovulaation selvästi ja hyödynsimme sen ajan parhaamme mukaan :) Tunsin myös tällä kertaa vasemmalla ovulaation jälkeistä tai aikaista kipua, taisi siis siltä puolelta lähteä ainekset liikenteeseen. Sen jälkeen tuli viiden päivän jälkeen jomotus, jota en ole koskaan ennen tuntenut, ikään kuin viisto kipu selkäpuolelta alavatsaan päin, jota kesti tasan yhden päivän. Nyt noin viikon ajan rinnat ovat olleet paisuneen tuntuiset ja arat, ja alavatsalla tuntuu ajoittain juilintaa suoraan edessä. Välillä kipuilu katoaa kokonaan. Erilaista verrattuna menkkakipuun tässä on se, että menkkakipuni on jatkuvaa sorttia.

Kertokaa muutkin samoissa vaihessa olevat tuntemuksianne! Milloin teette testin? Mä ajattelin tehdä sunnuntai-aamuna, jos vaikka saisi aamutestillä vahvemman viivan jos se viiva on tullakseen.

Niin se testi, mikä meni pieleen oli merkkiä Care ja epäonnistuminen johtui siitä, ettei tikku kastunut tarpeeksi. Testitikussa ei ole tuppia ja selkeästi kasteltavaa osaa, vaan reikä, jonka kautta tikun pään olisi määrä kastua. No eipä kastunut, olisi pitänyt pissiä purkkiin.

Taalla jannataan maanantaita! Kp tanaan 27/28. Ennen keskiviikkoa en kylla testaa, jos silloinkaan...
En oikein usko etta olisi tassa kierrossa tarpannyt, kun ovistikuillakin tuli vain haamu esiin. Eli ehkei ovista kunnolla tapahtunutkaan? Mutta kummasti sita aina itseaan psyykkaa kaikilla oireilla kierron loppua kohti! ;-) Yritan kovasti pitaa ajatukseni kurissa, ettei vaan mene lasketun ajan arvioimiseksi ym. Juilintaa on ollut vuorottain molemmilla puolilla oikeastaan joka paiva oviksesta(?) lahtien, ja tanaan heratessa kumman huono olo. Pienta valkovuotoa tullut nyt viime paivina, mika toisaalta ainakin edelliskierroissa merkannut ettei tarpannyt. :-(

Taytyy vaan merkata kaikki oireet ylos, jotta osaa ottaa jatkossa rennosti eika naita jokanaisen peruskierron oireita raskautumiseksi tulkitse! Jos ei kierrosta tarppaa, niin pitaa ainakin omasta kropasta oppia, vai mita? :-)

Enpä sitten, arvatenkaan, heh, odottanut huomisaamuun, vaan tein testin jo tänään: vahva plussa tuli heti kun tikku kastui!

+ + + Toivon sulle, maanantain jännälijä, plussaonnea oikein olan takaa!! + + +

+ + + + + + + + Iso plussarutistus sulle ap!! :-))) + + + + + + + + + +

Maanantai lähenee loppuaan ja taitaa mun jännäys siirtyä tiistaille... Tänään kp 29/28, joten alkaa tosiaan jo ajatukset lentää levottomasti, kun viime kierrot ovat noudattaneet lähes kellon tarkasti pillereiden 28pv:n rytmiä. Oma kierto oli kyllä lähempänä 31 päivää ennen ekaa raskautta, joten ehkä alkaa kroppa vaan venyttämään kiertoa kohti luonnollista mittaansa.

Kovin on myös menkkamaista alaselän kipua havaittavissa jo koko päivän, ja aamulämpökin oli pikkaisen huippulukemiaan alempana (36.8 C), höh.... Mutta toisaalta myös juilinta jatkuu välillä oikein kunnolla puolella tai toisella.

Eli odotellaan... ja toivotaan että saataisiin 100%:n plussausprosentti tähän ketjuun, vaikka edelleen kovin epäilyttääkin... :-)

+ + + Pidän sulle peukkuja!! + + +

Mulla on ollut valkovuotoa koko tämän tärppikierron loppuaika, se vain vaihtui oviksen ajan kirkaasta limasta voidemaisen sileään valkoiseen. Aamulämpöjä en ole koskaan mitannut, mutta noita juilutuksia tässä on ollut.

Ketjun tavoitteena siis 100 % plussa! :)

Mulla menossa nyt kp 25/26. Huomenna pitäisi alkaa minimaalinen vuoto ja sitä kestää yleensä 2pvää ja sitten kunnon vuoto. Mulla oli kp 19-23 ihan tosi pientä veristä vuotoa, ei ole ennen ollut. Ovis oli kp 12. Mulla on km takana, oli neljä kuukautta sitten.

Valkovuotoa on tullut tänään ja eilen suht.paljon. En oikein usko että olisin raskaana mutta toivon silti..

Alkuperäiselle sanoisin että tein testin kahdessa aiemmassa raskaudessa (toinen km) kp 25/26 ja plussa tuli apteekin testillä. Nyt kierrot vähän epänormaaleja joten ei tarvii tehdä vielä testiä..

Onko muita jännääjia?

Kp 30/28, eli vielä jännätään saadaanko ketjun plussaprosentti ennätyslukemiin! :-o

Alkaa jo oma skeptismi kaikota, vaikka vielä en uskalla mitään juhlistaa! Aamulämmöt oli tänään lupaavasti huipussaan (37.1C), ja ekassa raskaudessa lämmöt kipusivat vielä piirun verran korkeammalle kun kierto tuli täyteen. + + +
Kovin kumma menkkamainen alaselän kipu jatkuu edelleen ja säteilee välillä yläselkään asti. Välillä tosin poissa kokonaan (esim. aamulla). Liekö johtuisi osittain liiasta työnteosta ja tietsikan ääressä istumisesta... - -

Jos nyt jo tärppäsi, niin täytyy taas kiitellä ja suositella ovistikkuja! Haamuplussa tuli kp11 eli omasta mielestäni vähän liian aikaisin. Mutta ehkä sittenkin oli oikea ovis eikä vaan haamu. Ilman sitä olisi ajoitus mennyt meillä päivän pari myöhemmäksi. Ekalla kerralla tärppäsi ekasta ovistikkukuusta eli 8 kierron jälkeen. Nyt menossa toka yrityskierto ja taas eka ovistikkukerta.

pidetään sulle "maanantai" kovasti peukkuja...mulla nyt kp 26/26 ja vielä tuli valkovuotoa aamulla. Ovulaatiosta on tosin vasta sen verran vähän aikaa että menkat ehtii tulla lähipäivinä. Menkkamaista jomotusta ei ole vielä...

jänäääääää

Plussapeukutusta teille molemmille!

Mun juilutukset on loppuneet, mutta alavatsa on vähän turvoksissa. Rinnat on sen verran kipeät, että olen nukkunut pari yötä urheilutoppi päällä. Soitin neuvolaan ja sain ekan ajan raskausviikolle 9, eli kolmen viikon päähän. Pahoinvointia ei ole ollenkaan, mutta kahvia ei tee mieli, vaikka olen aina ollut kova kahvinjuoja.

+ap+ , mullakin oli samanlaisia oireita edellisissa raskauksissa. Pahoinvointi alkoi km-raskaudessa viikolla 10. Ekassa raskaudessa ei ollut ollenkaan.

Mua kyllä jännittää...väsynyt olo, hieman ehkä huonokin olo ja vatsaa vähän juilii ja valkovuotoa on jonkin verran... nyt siis kp 26/26. Testin teen perjantaina jos ei menkat ala sitä ennen... puhallapa tänne vähän plussaa!! tai aika paljonkin :-D

Tilanne päällä edelleen, kp 31/28, eli hyvältä näyttää! :-)

Selkäkipu on helpottanut. Alavatsa on kyllä täälläkin kumman turvoksissa ja äsken tuli ruuan jälkeen ihmeen voimakas etova olo. Täytyi oikein jättää lause kesken ja juosta vessaan, mutta meni kyllä saman tien ohi. En tosiaan oo yhtään pahoinvoivaa tyyppiä eikä ekassa raskaudessakaan ollut kummempia pahoinvointeja.

Jotenkin kyllä vielä epätodellinen fiilis. Järki sanoo että nyt on tosi kyseessä mutta tunne ei oo vielä päässyt mukaan kuvioon. Ehkä johtuu siitä etten ole vielä miehelle päässyt jännäilystä kertomaan, hän kun on ollut pari päivää poissa enkä viitsi puhelimessa mahdollisia plussauutisia kertoa. Täytyy odottaa hyvää hetkeä viikonloppuna. Eli jääköön epäilyksi kunnes päästään yhdessä testaamaan. :-)))

Huomenna pitäisi lähteä sukulaisten luo ja nettiin pääsyn kanssa on vähän niin ja näin. Täytyy yrittää vielä huomenna tulla raportoimaan! Mutta ellei onnistu, niin tosi paljon plussatuulia sulle "toinen haaveissa"! + + + + + Voi mennä parikin viikkoa ennen kuin pääsen taas rauhassa nettiin omalta koneelta (en viitti jättää strategisia linkkejä muiden koneelle :-), mutta lupaan kyllä kaivaa ketjun esiin ja päivittää tilanteen.

Eli tähdätään edelleen 100%:iin!!!

Hei, upeaa "maanantai"!!!!! pidetään peukkuja kovasti. Ihanaa kun saa jännätä jonkun toisenkin puolesta :-) jos ei itsellä onnistu niin saa olla iloinen toisen puolesta :-)
Mulla nyt 27/25-26 ja ei mitään menkkaoireita...valkovuoto oli ehkä hiukan venyvämpää kuin eilen ja yöllä tuli pari pistoa alavatsaan ja illalla pissitti kovasti. Kaikki nämä oireet voivat kuitenki olla ihan vaan kuvittelua!
Et muuten "maanantai" voi jättää meitä pimentooonnnnnnn!!!!!!!!!!! Selaimesta saa tyhjennettyä välimuistin ja linkit joissa olet käynyt, tools ja internet options ja sieltä :
delete files ja delete history. :-)

Jännää, jänäää.. mulla ei oo pms oireita, ärtyisyyttä vaan mieli on ihan iloinen ja odottava ja jotenkin hymyilyttää koko ajan. Arvatkaas jos alkaa menkat...mähän menen ihan rikki! Paitsi että teidän onnistumisenne auttaa siiinä huimasti!

Jännätään yhdessä!!

Testi näytti negaa kp 26/25 eli menkat ovat vain jostakin syystä myöhässä. Vatsaan koskee hiukan ja pää on ollut kipeä koko päivän. Kohta ne menkat varmaan alkaa.. voi voi voi, kyllä harmittaa. Toivottavasti kaikilla muilla tulee plussa.

Voi kiitos +ap+. Miten voit???

kp 27/25 menossa, pää kipeä ja menkkamaisia tuntemuksia ei ole. Väsyttää ihan sikana. Toinen nega apteekin testillä tänä aamuna. Aiemmissa raskauksissa on näyttänyt plussaa heti 26/26, eli en taida olla raskaana, valitettavasti.
Outoa kyllä, kiertoni ei ole koskaan ollut 27 päivää..ei siis pillereidenkään aikana eikä menkkoja ole jäänyt ikinä välistä...eli tämä on nyt jotakin outoa sekoilua, taitaa olla hormoonitoiminta aivan sekaisin. Ei kai se testi negaa näyttäisi muuten..? onhan niitä tapauksia joskus ollut mutta en usko että mun kohdalle tulisi.

Vointi on oikein hyvä, mutta pieni keskittymiskyvyn puute vaivaa - tulee vähän päästä harhailtua tänne hassuille palstoille. Väsymystä on täälläkin, tai oikeastaan ihan vaan unetusta. En yleensä koskaan nuku päiväunia, pääni menee niistä ihan sekaisin, mutta viime viikkoina olen silloin tällöin simahtanut sohvalle tai sängyn päälle ja sitten taas jatkanut päivää sujuvasti.

Teen kirjoitustyötä freelancerina kotona, joten sinällään nämä simahdukset eivät paljonkaan häiritse työpäivää. Hih, oma pikku salaisuus säilyy vaikka kuinka pitkään toimeksiantajilta ja etä-työkavereilta :)

Eikös se niin päin ole, että negatulos voi olla virheellinen? Kyllä se plussa tulee tikkuun ennen pitkää jos on tullakseen, hyvä ettei ole menkkamaisia tuntemuksia!

Vielä tuli mieleen, eikös juuri noita apteekin testejä ole haukuttu vääristä negoista?! Sen Care-testin epäonnistumisen jälkeen sijoitin Clearblue-testiin, se ainakin on selkeä ja siihen on helppo pissiä :)

+ap+, se väsymys alussa voi olla ihan sanoin kuvaamatonta! hyvä että voit levätä vaikka kesken päivän.

Mulla ei nyt mitään tuntemuksia, tietysti toivon vielä mutta en oikein enää usko...kohta ne menkat alkavat tai jäävät sitten välistä. Mulla oli ovulaatio kuitenkin kp 11 tai kp 12 ihan selkeästi joten pitäisi jo testissä näkyä.

voi voi

Kiitos. Ei ne menkat edes kunnolla alkaneet, pari pisaraa verta vain, mutta varmaan hanat sitten aukee myöhemmin :-(

Kaikkea hyvää sinulle raskauteen +ap+ !!! ja toivotaan "maanantaille" plussaaaaa!!!!

Yhteistyössä