lähihoitajat tai lastenhoitajat

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sokeri6
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu missä päin ja miten työskentelet. Esim. Helsingin päiväkodeissa melko "vakituisten" pompottelua ja selän takana puhumista, työtahti kiivas, poissaolijoiden tilalle ei aina sijaisia. Oulussa taas miellyttävämpi työympäristö esim. päiväkodeissa, paljon inhimillisempää.

riippuu missä päin työskentelet, sekä mitä töitä lasten kanssa teet (päiväkoti, leikkipuistot, kerhot, vapaa-ajan toiminta, yksityiyrittäjä, perhepäivähoitaja, ryhmäperhepäivähoitaja..)
 

Yhteistyössä