Lähihoitajat ja hohu työharjoittelu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mammanpojat
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mammanpojat

Aktiivinen jäsen
08.09.2008
1 348
0
36
Onko teillä ollut pitkä jakso hoito ja huolenpidon kokonaisuus? Onko ollut paljon poissaoloja? Oletko joutunut korvaamaan?

Minä olen nyt 6viikkoisella jaksolla, syysloma oli välissä...

Olen kipeänä just, kaks päivää olen pois ollut, ja tämä on kolmas :ashamed: :|

Meillä oli 5 viikkoa. En ollut poissa ollenkaan. Meillä lyhyitä poissaoloja ei tarvi korvata ja niistä sovitaan tapauskohtaisesti harjoittelupaikan kanssa. Mutta jos viikon ois ollu pois, sit ois ollu pakko korvata ainakin osa.

meillä oli noin 8 viikon jakso, josta puolet kotihoidossa, puolet vuodeosastolla. muistaakseni maksimissaan 3päivää/jakso olisi saanut olla poissaoloja, mutta eiköhän se ole aika koulukohtaista. tai jos harjoitteluohjaaja on sitä mieltä..

Meillä se on 3vko harjoittelua ja 1 vko näyttöä. Poissaolojen harjoittelun aikana korvaamisesta päättää ohjaaja, jos hän kokee että tarviit ne päivät niin sit pitää korvata. Mä olin kuntoutusharjoittelusta päivän pois, ei tarvinnut korvata.

Mulla oli 7 viikon harjottelu ja jouduin olemaan 7 päivää pois lasten sairastelujen takia, mutta sain ne helposti korvattua kun teki muutaman yön ja viikonlopun.

Mulla kanssa oli tuo 6 viikon jakso joista sai sit maksimissaan olla sen 3 päivää pois, mutta itselleni kävi niin että tämän jakson aikana olin kokonaan yhden viikon kipeenä kun oli kuumetta. Korvasin niin että olin itsenäisyyspäivän harjottelussa ja sit tein lyhyen aamuvuoron ja siihen perään lisäksi yövuoron. Ja muita päiviä en muistaakseni korvannu, nyt en ihan varma ole. Toivottavasti ymmärsit.. :)

Yhteistyössä