Lähihoitajana työskentelevät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ammattia vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
riippuu mitä teet.. 8-.16 työ ei irtoa välttämättä bruttona kuin joku 1600-1700 euroa.. illoista tulee lisää ja yötyöntekijät vetelee jo reilusti yli pari tonniakin.. päivätyöllä ei rikastu tosiaan ellei ole valmis vähintään iltoihin.

Ja mieti mitä haluat,, hoitotöitä on kymmeniä erilaisia, vanhuksien erilaisia paikkoja, alkoholisteja, psykiatrisia, päiväkodit, ensihoito ja vaikka mitä.. tosin opp. sopimukselle yleensä tulee vanhushoitajia kun pulakin tosi kova. vanhustyö on fyysisesti raskasta, psykiatrinen taas henkisesti

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Paska duuni, paska liksa.
Mutta tämä onkin "kutsumus"ammatti :whistle:

Njaa, musta ihan mukavaa työtä ja palkka riippuu kanssa vähän missä töissä... Nykyisessä työssä pienempi palkka kuin edellisessä (jäi noin 1600e kuussa käteen)kun oon osa-aikanen mutta työ on huippu kivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Paska duuni, paska liksa.
Mutta tämä onkin "kutsumus"ammatti :whistle:

Miks ihmeessä on paskaduuni???

Kiire painaa päälle, jos asiakkailla on huono päivä saa hoitaja kaiken niskaansa, työpaikasta riippuen voi olla aika fyysisesti raskasta, vastuu on suuri mut palkka on pieni. Vuorotyö ei ole kaikkien mielestä kivaa, oot ainakin jokatoisen viikonlopun töissä - tai kaks kolmesta. Jos teet kolmevuorotyötä saat vaihtaa vuorokausirytmisi parikin kertaa viikossa, mikä pitkällä tähtäimellä altistaa kohonneeseen verenpaineeseen, diabetekseen ja tais olla jopa aivoverenvuotoon.

Mut silti mä nyt opiskelen lähihoitajasta sairaanhoitaja/terveydenhoitajaks. Joillekkin tällanen paskaduuni vaan sopii. :whistle: B)

Alkuperäinen kirjoittaja Liina81:
mulla kaksvuoro työ (7-15.30 ja 13.30-21) Peruspalkka 1808, siinä ikälisä mukana, eli n1900 (nää siis verojen kanssa). Sen päälle vielä lisät.

Minulla kans näin, että kaksvuoro yö. Peruspalkka 1996 e+ ikälisät+ vuorolisät. Viihdyn työssäni ja työ ei ole raskasta verrattuna esimerkiksi sairaala työhön, jossa oli aina kiire.

Yhteistyössä