?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Enpä ole kuullutkaan mistään lähihoitajan lakista.
![]()
Etkö? Jokaisella ammattiryhmällä on oma lakki, ylioppilaslakkiin verrannollinen.
Siis oikeesti? No jo on hölmöä. Ylioppilaslakinkin voisi jo heittää jorpakkoon, kun ei sitä ole käyttänyt kuin sen kerran.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja hattu:http://www.hattu.fi/ tuolla on 58e
tuohon postarit sen 12e niin se on 70
Alkuperäinen kirjoittaja ++:mulla ois kerran päässä ollut lähihoitajan hattu mitä kokoa tarvitsisit
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No lainaa joltain ylioppilaslakkia ja osta se pelkkä nauha-ja tupsu, pääset puolet halvemmalla.
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:Alennus
Saat ryhmätilausalennuksen, kun tilaat vähintään viisi lakkia yhdellä kertaa.
Tilaukseen lisätään postikulut 12 ? / tilaus.
5-15 kpl, hinta 55 ?/kpl
16-50 kpl, hinta 50 ?/kpl
51-100 kpl, hinta 45 ?/kpl
Yli 100 kpl, hinta 42 ?/kpl
Minkäs kokoinenryhmä???
Jos on vain neljä, niin sittenkin hinnaksi tulee alle 70 ?, eli 64 ?!
Onhan sulla lääkelaskut hallussa???![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No lainaa joltain ylioppilaslakkia ja osta se pelkkä nauha-ja tupsu, pääset puolet halvemmalla.
Väärä väri sametissa...
Alkuperäinen kirjoittaja ok:En itse ottaisi vaikka kaikilla muilla olisikin. Mun veli ei ottanut edes yo-lakkia, ja se ainakin oli kaikilla muilla![]()
No siihen settiinhän tulee mukaan merkki, NAUHA ja tupsu, joten eihän siinä mitään ongelmaa ole..Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No lainaa joltain ylioppilaslakkia ja osta se pelkkä nauha-ja tupsu, pääset puolet halvemmalla.
Väärä väri sametissa...
ja lyyrakin on erilainen
Mutta joo en mäkään välttämättä mitään hattua hanki sitten (joskus) kun valmistun.
Luokkakaverit valmistuu nyt keväällä ja suunnittelivat ensin että ne ostais jotkut ihan "tavalliset" samanlaiset hatut (tyyliin joku pipo vissiin), ois tullut halvemmaksTaisivat kuitenki päätyä ihan lähihoitajan lakkiin..