lähihoitajaksi oppisopimuksella....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
onko kellään kokemusta?? miten se suuntautumis vaihtoehto menee??? mulla oli aluperin et olisin halunnut sunntautua ensihoitoon, mutta sitten ajattelin et jossain vaiheessa haen sairaanhoitajakouluun niin ei sil ole väliä vai onko?? kertokaa kaikki kokemukset mistä löysitte paikan jne... ja nyt siis haluaisin sairaanhoito ja huolenpitoon suuntautua... pitkääkö käydä soveltuvuus kokeissa jos opiskelee oppisopimuksella??? kertokaa kaikkea :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lähihoitajaksi ei taida päästä ihan vaan oppisopimuksella.

on sellanen oppisopimuskoulutus olemassa...mutta joo,ei pääse siihen koulutukseen ku sellaset jokka on jo toiminu siinä ammatissa.nyt vaan saa sen "nimikkeen" tolla.kysyin tätä itse joku aika sitten...

on sellanen oppisopimuskoulutus olemassa...mutta joo,ei pääse siihen koulutukseen ku sellaset jokka on jo toiminu siinä ammatissa.nyt vaan saa sen "nimikkeen" tolla.kysyin tätä itse joku aika sitten...

kyllä mä tiedän e pääsee vaikkei oliska toiminut.. oon just tarkistanut työkkäristä, kokemuksia vaan kyselisin

Pääsee toki!
Muutama tuttava tulee heti mieleen, jotka opiskelleet oppisopimuksella lähihoitajaksi. Kait se suuntautumismuoto riippuu ihan siitä työpaikasta. Siis jos menet oppisopimuksella hammaslääkäriasemalle, suuntaudut hammashoitoon kun taas päiväkodissa on suuntautumisena lapset jne.

Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Pääsee toki!
Muutama tuttava tulee heti mieleen, jotka opiskelleet oppisopimuksella lähihoitajaksi. Kait se suuntautumismuoto riippuu ihan siitä työpaikasta. Siis jos menet oppisopimuksella hammaslääkäriasemalle, suuntaudut hammashoitoon kun taas päiväkodissa on suuntautumisena lapset jne.

Kai niitä harjoitteluita pitää kuitenkin suorittaa myös muualla kuin siinä omassa oppisopimustyöpaikassa? Eli jos oma paikka on päiväkodissa, niin silti pitää harjoitella vanhainkodissa jne. Kuinka se käytännössä toteutetaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Åsa:
Pääsee toki!

Kai niitä harjoitteluita pitää kuitenkin suorittaa myös muualla kuin siinä omassa oppisopimustyöpaikassa? Eli jos oma paikka on päiväkodissa, niin silti pitää harjoitella vanhainkodissa jne. Kuinka se käytännössä toteutetaan?

Joo siis tietyt alat käydään läpi, mutta suuntautumismuoto riippuu ihan siitä työpaikasta. Eräs tuttava suuntautui vanhuspuolelle, mutta harjoitteluun sisältyi vuodeosasto, päiväkoti ym.
Täällä pääsee keltanokkakin oppisopiuksella lähihoitajaksi kunhan vain löytää sopivan oppisopimustyöpaikan.

Yhteistyössä