parantaisi sinun ja oman lapsesi välejä?
Tuo asia on sellainen että pienemmät sisarukset joutuis aiheetta huostaanotetuksi,mutta on vaikuttanut joskus 20-13vuotta sitten pysyvästi minuun, ja sitä kautta poikaani.
kyse on siitä että tuo silloinen isäpuoli(tai siis silloin luulin että hän on isäni,myöhemmin kuulin että ei ole) ahdisteli minua seksuaalisesti vuosia, olen tajunnut että tämä liittyy siihen että lapsista poika on se jota en voi ottaa alasti syliin(esim jos saunassa tulee syliin,joudun keksii tekosyyn jotta en voi ottaa häntä polvelle istuu),muutenkin tuntuu että en halua enkä edes pysty näkemän poikaani alapää paljaana,se ahdistaa,vaikka siinä ei ole mitään järkeä koska hän on oma lapseni.
Olenkin nyt ajatellut että tuo vuosia jatkunut ahdistelu isähahmon puolelta vaikuttaa nyt tähän suhteeseeni omaan poikaan.
mutta minulla on ala-ikäisiä velipuolia jotka ei tiedä asiasta mitään(on syntyneet sen jälkeen) ja tiedän että he eivät koe samaa.
mutta jos meen tästä puhumaan terapeutille tekee hän ls ilmoituksen ja tuo on niin painava asia että huostaanotto todennäköisesti tehdään(ellei äiti eroa tuosta miehestä) ongelma on se että hän on noille pojille ihan erilainens,sellainen kuin oikea isä on, eli hajottaisin turhaan veljiltäni perheen ja aiheuttaisin heille tuskaa.
Mutta jos en puhu vaikuttaa asia minun ja lapseni suhteeseen,jolloin,niin tuhoano jotakin häneltä?
en tiedä mitä tehdä..