J
joo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti onkin siinä että vanhoille työntekijöille pitäisi tarjota olemassaolevat tunnit ensin.
Tämäkin on totta..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Pointti onkin siinä että vanhoille työntekijöille pitäisi tarjota olemassaolevat tunnit ensin.
Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Melkein varmana veikkaan ettei ap:n työpäivät kestä 8h..
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:Miten kuusihenkisen perheen voi elättää edes 15 h työviikolla?
Alkuperäinen kirjoittaja ME2 4:Jos on sopimus tunnit 15 niin ei riitä että vain ne täyttyvät, ensin pitää tarjota sopparilaisille tunnit ennen kuin niitä tarjotaan töihin tarvittaessa kutsuttaville. Ota luottamusmieheen yhteyttä
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Lasketko uudestaan sen kaksi kertaa 8 tuntia?
Kyllä 7,5 h työpäivä kassalla on ihan normaali, ja 2*7,5 h = 15 h.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Joo tiedän, mut kaupassa näitä osa-aikaisia pidetään töissä yleensä 4-6h kerrallaan..
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Joo tiedän, mut kaupassa näitä osa-aikaisia pidetään töissä yleensä 4-6h kerrallaan..
Mä oon kaupan kassa, teen kahta päivää viikossa ja mun työpäivät on 7,5 h (plus ruokis).
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Mä oon kaupan kassa, teen kahta päivää viikossa ja mun työpäivät on 7,5 h (plus ruokis).
Sittenhän sulla on kaikki ok, vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja janna:mutta toi kaksi päiväähän on sun sopimuksen mukainen, eli ei pomosi tarvitse edes enempää laittaa tunteja. sun täytyy pyytää muuttamaan työsopparia jos tahdot, että sulla on oikeus useampiin päiviin.
Sittenhän sulla on kaikki ok, vai?
En oo väittänykään että ei ois, mutta sinä väitit ettei tällasia päivä yleensä teetetä lyhyttä viikkoa tekevillä, ja voit "melkein varmana" sanoa ettei teetetä. Meillä melkein kaikki lyhyellä viikolla olevat tekee samaa päivää kun minä, koska on parempi käydä tekeen pari pitempää päivää kun monta lyhyttä. Tietty esim. opiskelijat haluaa lyhyitä.
Ja oon toisessa näistä isoista markettiketjuista, ja tää on ainakin tässä ketjussa ihan yleistä. Joten en allekirjoita sitä, että yleensä ei tehdä näin.
Selkiskö?
Alkuperäinen kirjoittaja Siis:Alkuperäinen kirjoittaja ME2 4:Jos on sopimus tunnit 15 niin ei riitä että vain ne täyttyvät, ensin pitää tarjota sopparilaisille tunnit ennen kuin niitä tarjotaan töihin tarvittaessa kutsuttaville. Ota luottamusmieheen yhteyttä
Missä kohti ap sanoi että on annettu tarvittaessa työhön kutsuttaville?
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä nykypäivän ihmisiä mättää?:Minun mielestäni tuo kirje oli hyvä ja selvensi ap:n tilannetta merkitsevästi. Itse esimiesasemassa huomioisin kyllä ihmisten erilaiset elämäntilanteet ja toimisin sen mukaan. Onhan se eri asia nuorten saada vähän "bailausrahaa" kuin vaikeassa ellämäntilanteessa olevan yrittää saada rahaa selvitäkseen jokapäiväisestä elämisestä.
Jotenkin nykyään ihmiset ovat vaan niin kylmiä ja laskelmoivia että nuoruus ja kauneus vaan jyrää=(
Voimia ap:lle ja perheelle=)
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä nykypäivän ihmisiä mättää?:Minun mielestäni tuo kirje oli hyvä ja selvensi ap:n tilannetta merkitsevästi. Itse esimiesasemassa huomioisin kyllä ihmisten erilaiset elämäntilanteet ja toimisin sen mukaan. Onhan se eri asia nuorten saada vähän "bailausrahaa" kuin vaikeassa ellämäntilanteessa olevan yrittää saada rahaa selvitäkseen jokapäiväisestä elämisestä.
Jotenkin nykyään ihmiset ovat vaan niin kylmiä ja laskelmoivia että nuoruus ja kauneus vaan jyrää=(
Voimia ap:lle ja perheelle=)