V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä järjenkäyttö ja punavihersokeus
Aaaamen=)
Taas sinä :xmas:
Kuka minä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä järjenkäyttö ja punavihersokeus
Aaaamen=)
Taas sinä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ikävää, että sinä et osaa lukea kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kyllä. Juuri niin sinä sanoit.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai niinkö minä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sinun mielestä muslimit ovat järjettömiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ikävää, että sinä et ymmärrä mitä kirjoitat.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ikävää, että sinä et osaa lukea kunnolla.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kyllä. Juuri niin sinä sanoit.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai niinkö minä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sinun mielestä muslimit ovat järjettömiä?![]()
Ikävää, että sinä et ymmärrä mitä kirjoitat.
Juu et maininnut muslimeja, mut sinulle sattui pikkuinen kömmi kun sanoit ettei uskonto, esim islam, sovi yhteen järjenkäytön kanssaAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Kirjoitin sanan "peesi" toteamukseen että "Uskonto ja järjenkäyttö eivät sovi yhteen".Alkuperäinen kirjoittaja ??:Ikävää, että sinä et ymmärrä mitä kirjoitat.
Muslimeista tms ei ollut mitään mainintaa.
Mutta väännä sinä vaan. Mä en jaksa.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Juu et maininnut muslimeja, mut sinulle sattui pikkuinen kömmi kun sanoit ettei uskonto, esim islam, sovi yhteen järjenkäytön kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Juu et maininnut muslimeja, mut sinulle sattui pikkuinen kömmi kun sanoit ettei uskonto, esim islam, sovi yhteen järjenkäytön kanssa![]()
Hyvinhän sinä jaksatAlkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Mä olen ATEISTI.Alkuperäinen kirjoittaja ??:Juu et maininnut muslimeja, mut sinulle sattui pikkuinen kömmi kun sanoit ettei uskonto, esim islam, sovi yhteen järjenkäytön kanssa![]()
Mun mielestä uskonto ja järki ovat kaksi totaalisen eri asiaa.Eli mikä ihmeen "kömmi"?
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Hyvinhän sinä jaksat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Aika moni on tässä ollut sitä mieltä, että uskonto ja järki ei kulje käsi kädessä. Mikä sua riepoo?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Juu et maininnut muslimeja, mut sinulle sattui pikkuinen kömmi kun sanoit ettei uskonto, esim islam, sovi yhteen järjenkäytön kanssa![]()