D
d
Vieras
http://edition.cnn.com/video/#/video/world/2008/05/01/india.baby.toss.cnn?iref=videosearch
kaiken maailman pässi uskomuksia!
kaiken maailman pässi uskomuksia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa mamut voisivat järjestää samanlaista toimintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa mamut voisivat järjestää samanlaista toimintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa mamut voisivat järjestää samanlaista toimintaa![]()
Miksi =)
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hullua tollanen.Miettikää jos vaik joku niska niksahtaa tai jotain muuta.Järjenkäyttö vois olla kyllä välillä sallittua.
Koska se toisi eksoottista värinää katukuvaan ja mamut pääsisivät esittelemään suomalaisille meidän kulttuuriamme paljon rikkaampaa omaansa=)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Miksi =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa mamut voisivat järjestää samanlaista toimintaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hullua tollanen.Miettikää jos vaik joku niska niksahtaa tai jotain muuta.Järjenkäyttö vois olla kyllä välillä sallittua.
Uskonto ja järjenkäyttö ei oikein sovi yhteen.
Juu ei ole ei. Vielä.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Suomen intialaiset ehkä joo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Suomessa mamut voisivat järjestää samanlaista toimintaa![]()
Paitsi että ei täällä oo moskeijan torneja.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Uskonto ja järjenkäyttö ei oikein sovi yhteen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hullua tollanen.Miettikää jos vaik joku niska niksahtaa tai jotain muuta.Järjenkäyttö vois olla kyllä välillä sallittua.
Amen :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hullua tollanen.Miettikää jos vaik joku niska niksahtaa tai jotain muuta.Järjenkäyttö vois olla kyllä välillä sallittua.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Uskonto ja järjenkäyttö ei oikein sovi yhteen.
Peesi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikä järjenkäyttö ja punavihersokeus
Aaaamen=)
Se on vallan käyttöä ystäväiseni.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No tuo on kyllä aikas totta, vaikka kyllä tavallaan uskovainen itsekin olen. Mutta silti usko ja järki kulkee harvoin käsikädessä. Mä en käsitä esim. lainkaan miksi uskonto ja politiikka pitää sotkea toisiinsa, kun siitä harvoin mitään hyvää seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Uskonto ja järjenkäyttö ei oikein sovi yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hullua tollanen.Miettikää jos vaik joku niska niksahtaa tai jotain muuta.Järjenkäyttö vois olla kyllä välillä sallittua.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sinun mielestä muslimit ovat järjettömiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on vallan käyttöä ystäväiseni.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No tuo on kyllä aikas totta, vaikka kyllä tavallaan uskovainen itsekin olen. Mutta silti usko ja järki kulkee harvoin käsikädessä. Mä en käsitä esim. lainkaan miksi uskonto ja politiikka pitää sotkea toisiinsa, kun siitä harvoin mitään hyvää seuraa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on vallan käyttöä ystäväiseni.Alkuperäinen kirjoittaja BKM:No tuo on kyllä aikas totta, vaikka kyllä tavallaan uskovainen itsekin olen. Mutta silti usko ja järki kulkee harvoin käsikädessä. Mä en käsitä esim. lainkaan miksi uskonto ja politiikka pitää sotkea toisiinsa, kun siitä harvoin mitään hyvää seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Uskonto ja järjenkäyttö ei oikein sovi yhteen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Hullua tollanen.Miettikää jos vaik joku niska niksahtaa tai jotain muuta.Järjenkäyttö vois olla kyllä välillä sallittua.
Kyllä. Juuri niin sinä sanoit.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai niinkö minä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sinun mielestä muslimit ovat järjettömiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Kyllä. Juuri niin sinä sanoit.Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ai niinkö minä sanoin?Alkuperäinen kirjoittaja ??:Sinun mielestä muslimit ovat järjettömiä?![]()