V
vierailija
Vieras
Miehelle?En tajua, miks et voi antaa tarvittavaa tunnistetta, josta tietäisin, että just sinä haluat. Kun et anna, päättelen, että et halua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miehelle?En tajua, miks et voi antaa tarvittavaa tunnistetta, josta tietäisin, että just sinä haluat. Kun et anna, päättelen, että et halua.
Tarkoitan siis ulosteiden syöntiä suoraan suolesta suuhun periaatteella.Minä haluaisin harjoitella toimenpidettä hänen kanssaan.
Hän tuskin on yksin vaan puolisonsa kanssa mökillä.Miksi otit sen noin? Mähän haluan. Vastasin just tuohon aiheeseen, että voisin lapsen haluta mutten koiraa. Tiedän kyllä mitä haluan. Ei vaan vaikuta siltä että mikään on molemminpuolista kun yksin täs oon la-iltana.
Hän tuskin on yksin vaan puolisonsa kanssaMiksi otit sen noin? Mähän haluan. Vastasin just tuohon aiheeseen, että voisin lapsen haluta mutten koiraa. Tiedän kyllä mitä haluan. Ei vaan vaikuta siltä että mikään on molemminpuolista kun yksin täs oon la-iltana.
Hänet.Tiedätkö mitä itse haluat?
Sinä voit haluta, mutta minä en. Kakkasen kaipaajan kannattaa etsiä kaltaistaan seuraa. T. ApTarkoitan siis ulosteiden syöntiä suoraan suolesta suuhun periaatteella.
ap
Vaadin myös pie-ruja ja pas-kaa. Muuten en suostu suhteeseen.Olisi kieltämättä ihmeellistä nähdä meidän yhteinen lapsi.
Mikä sua vaivaa?Vaadin myös pie-ruja ja pas-kaa. Muuten en suostu suhteeseen.
Ei silä ole edes mitään fetissiä, se vaan luulee olevansa hauska.Mikä sua vaivaa?
Tämä myös joku muu. Ei tarvitse pelätä, että mietin tämmösiäOlisi kieltämättä ihmeellistä nähdä meidän yhteinen lapsi.
Onko paljonkin tarjokkaita kakkaleikkeihin?Vaadin myös pie-ruja ja pas-kaa. Muuten en suostu suhteeseen.
Tämä ei ole minulta.Tämä myös joku muu. Ei tarvitse pelätä, että mietin tämmösiä
Kuka on sellainen?En vieläkään ymärrä miten päästin noin täydellisen naisen lähtemään...