V
vierailija
Vieras
Ja niinpä otin hänet heti herättyämme. Ja mikä parasta kuten aina, hän halusikin tulla otetuksi. Mmmmmm nami namiMulla on täällä sellainen hottis-nti livenä, aah tätä wonderfullia elämää
LX
—”—
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja niinpä otin hänet heti herättyämme. Ja mikä parasta kuten aina, hän halusikin tulla otetuksi. Mmmmmm nami namiMulla on täällä sellainen hottis-nti livenä, aah tätä wonderfullia elämää
LX
'Ja niinpä otin hänet heti herättyämme. Ja mikä parasta kuten aina, hän halusikin tulla otetuksi. Mmmmmm nami nami
—”—'
Ja niinpä otin hänet heti herättyämme. Ja mikä parasta kuten aina, hän halusikin tulla otetuksi. Mmmmmm nami nami
—”—
Se edellinen oli vaan jonkun omaa turhaa höpinää, mutta joskus muissa tapauksissa se sellainen pieni tökkiminen on vaan testailua millä halutaan varmistaa, että henkilö on turvallinen eikä mikään sekunnissa trollauksen takia huorittelemaan räjähtävä. Mitä sitäkin tapahtuu. Mä en pysty testailemaan ihmisiä kun tulisi paha mieli, niin sitten katastrofeja on vältetty noinNäillä palstoilla lähes päivittäin joku koittaa tehdä mustasukkaiseksi, mut mä olen pahoillani ettei mulla ole sitä ominaisuuttaEikä mulla edes ole mitään syytäkään, kun ei mulla ja sillä neidolla ole mitään...
![]()
Piikikäs? Mä olen vaan kyllästyny noihin trolleihin.Se edellinen oli vaan jonkun omaa turhaa höpinää, mutta joskus muissa tapauksissa se sellainen pieni tökkiminen on vaan testailua millä halutaan varmistaa, että henkilö on turvallinen eikä mikään sekunnissa trollauksen takia huorittelemaan räjähtävä. Mitä sitäkin tapahtuu. Mä en pysty testailemaan ihmisiä kun tulisi paha mieli, niin sitten katastrofeja on vältetty noinSä et räjähdä. Mutta käännät aika pahasti selän ja olet hitusen piikikäs. Sanoin nuo oikeesti lämmöllä, en mitenkään pahalla.
Ymmärrän kyllä enkä sanonut sitä tuomiten. Tarkoitin vaan, että osoitit sillä ärtymystä. Mikä ei siis ole sinällään niin huono asia kun eihän se muhun kohdistunut. Pitää vaan ymmärtää millaisia ihmiset on.Piikikäs? Mä olen vaan kyllästyny noihin trolleihin.
Eihän tämä ikinä palstan ulkopuolella mihinkään mene, eikä hän edes palstaile, toivottavasti ainakaan.
Tuo juuri oli se tärkein pointti, että jos et pysty johonkin on irrotettava. Mun tunteet ja ajatukset tulee jollekin selväksi varmaan nopeammin kuin itselleni. Ja ne roikkui liian kauan siinä näkyvillä. Osa trollauksesta oli sitä että sut yritettiin laittaa tilanteeseen jossa sun on pakko liikkua tai irrottaa. Mikä olikin järkevää. Etenkin itseni kannalta, koska on hyvin vaikea pitää itseä auki samanaikaisesti eri vaihtoehdoille, niin on pääteltävä se mikä ei etene. Hyvää viikonloppuaJa toisaalta myös toivon että hänellä olisi joku kenen kanssa olisi onnellinen.
Se testailu pitäisi koittaa tehdä oikeassa elämässä, jos sitä haluaa tehdä. Täällä se on mahdotonta.Ymmärrän kyllä enkä sanonut sitä tuomiten. Tarkoitin vaan, että osoitit sillä ärtymystä. Mikä ei siis ole sinällään niin huono asia kun eihän se muhun kohdistunut. Pitää vaan ymmärtää millaisia ihmiset on.
Tuo juuri oli se tärkein pointti, että jos et pysty johonkin on irrotettava. Mun tunteet ja ajatukset tulee jollekin selväksi varmaan nopeammin kuin itselleni. Ja ne roikkui liian kauan siinä näkyvillä. Osa trollauksesta oli sitä että sut yritettiin laittaa tilanteeseen jossa sun on pakko liikkua tai irrottaa. Mikä olikin järkevää. Etenkin itseni kannalta, koska on hyvin vaikea pitää itseä auki samanaikaisesti eri vaihtoehdoille, niin on pääteltävä se mikä ei etene. Hyvää viikonloppua![]()
EtkäEiiih, siis äiti testaa kaiken ensin itsellään! Nimim. Tyyliin kaikkia pihan kukkia maistanutkielo on oikeesti aika tujua.
Olen sopiva lääke terveisin E.Mä just tossa ehdotin että täysi sekasorto vois olla piristävä vaihtoehto, voit käyttää tätä neuvoa olen... kaipausvalelääkäri.
'Olen sopiva lääke terveisin E.'