Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oon tehnyt sitäkin. Olen kokenut valtavan määrän sellaisia yhteensattumia, jotka ovat vahvistaneet uskoani korkeampaan voimaan ja ulottuvuuksiin. Tiedän, että ulkopuolisille uskomukseni voivat näyttää aivottomilta, mutta uskon, että he eivät vain ole vielä päässeet sille tasolle, jossa alkavat hahmottaa näitä yhteyksiä ja jossa kaikkeus ikään kuin hengittää heidän kanssaan.
e

📧
📩
📄
Jahas. Useita
e-entiteettejä
liicEnteessä.. 🧐
-P🗿kErfacE
📧
📩
📄
Mä mietin just, että mun pitää kyllä yrittää päästä irti kaikenlaisista E-alkuisista vahinkolisänimistä etten tuu vielä mäkin sekottamaan teijän kirjaimia 😁 Kauhea sotku. Toisaalta oisko sellainen älytön rehellinen sekasorto parempi. Siinä vaiheessa menee tää kyl yli, kun edes lipsahtaa mieleen että huh, ihastuksen nimi alkaa kirjaimella joka ei pahasti sotke kaipausketjua 😂😰 help.

Olen myös nainen. Uskoin maailman parantamiseen ja voimien kaatamiseen silloinkin, kun olin ateisti tai agnostikko. Yhdistän hengellisyyden, jumalakäsityksen tieteeseen ja eräänlaiseen "ateismiin". Kaikkeus ja jumala on yhtä paljon materiaa, kuin tietoisuutta, yhtä paljon meitä, kuin mitä on meidän yläpuolella.

Tähän yhdistyy myös individualistinen luovuus. Ei ole mitään väärää olla "nainen", olla värikäs ja haluta luoda.
Mulla on samantyyppinen kehityskulku, niin oma ajattelu menee kanssa tieteellisen ajatusprosessin kautta, mutta oon viime aikoina pyrkinyt irrottautumaan siitä tietoisesti ja nojaamaan intuitioon ja vaistoihin. Oon sitten aikuisiällä altistunut järjestäytyneelle uskonnolle, jolle oon aina ollut vähän allerginen. En minä niihin edelleenkään sovi, mutta ymmärrän sen että on voimaa kun ihmiset rukoilee yhdessä eikä jokainen voi vaeltaa erämaahan etsimään totuutta itse jne. Ja myös, että totuus on minusta riippumaton. Vaikken itse sopisi siihen se voi silti olla totuus. Sama tuossa individualismissa, että olen sellainen kuin olen ja olen oikein mielelläni nainen ja teen myös höpsöjä ja värikkäitä juttuja, mutta tajuan että itseni ulkopuolella on tärkeämpiä asioita.

Down under...

Tietääkö kukaan muuten Mandela Efektin Australian muodon muutoksesta? Että Australian mantereen muoto muistetaan joskus olleen toinen lähihistoriassa, pyöreämpi. Sitä kannattaa seurata. 😏
Kartat on kyllä sellaisia ihan ilman effektejäkin... Ne suhteet ei pidä paikkansa ja pohjoisnapaa on alettu poistaa nykykartoista. Oon nähnyt vanhoja karttoja joissa Australia on pitkulainen. Nykykartat heittää aivan liikaa mitä järjellisesti vois olettaa. Jossain etelä-Amerikan eteläisillä merialueilla seilaa kuulemma mihin sattuu, paitsi jos käyttää lättymaakarttaa. Australia olis samantyyppisellä vääristymäalueella ehkä? Mun pitää kyllä mennä nyt kattomaan koska on mielikuva hyvinkin pyöreästä Australiasta 🥲

Kartat on kyllä sellaisia ihan ilman effektejäkin... Ne suhteet ei pidä paikkansa ja pohjoisnapaa on alettu poistaa nykykartoista. Oon nähnyt vanhoja karttoja joissa Australia on pitkulainen. Nykykartat heittää aivan liikaa mitä järjellisesti vois olettaa. Jossain etelä-Amerikan eteläisillä merialueilla seilaa kuulemma mihin sattuu, paitsi jos käyttää lättymaakarttaa. Australia olis samantyyppisellä vääristymäalueella ehkä? Mun pitää kyllä mennä nyt kattomaan koska on mielikuva hyvinkin pyöreästä Australiasta 🥲
🤣🤣🤣🤣🤣

Sekopäiden kokoontumisajot taas täällä

Yhteistyössä