Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Yritän ymmärtää näitä asioita. Kamalan monimutkaista. 😒
Mä yritän ymmärtää tuota asiaa enää lähinnä filosofisella ja teologisella tasolla. Että mikä tarkoitus kaikella on ja mihin se johtaa. Ja että kuinka paljon ne voi vaikuttaa ja miten. Omien kokemuksien kautta oon päätellytkin jotain siitä. Tulee yksinäinen olo jos liikaa miettii.

Mä yritän ymmärtää tuota asiaa enää lähinnä filosofisella ja teologisella tasolla. Että mikä tarkoitus kaikella on ja mihin se johtaa. Ja että kuinka paljon ne voi vaikuttaa ja miten. Omien kokemuksien kautta oon päätellytkin jotain siitä. Tulee yksinäinen olo jos liikaa miettii.

Oon tehnyt sitäkin. Olen kokenut valtavan määrän sellaisia yhteensattumia, jotka ovat vahvistaneet uskoani korkeampaan voimaan ja ulottuvuuksiin. Tiedän, että ulkopuolisille uskomukseni voivat näyttää aivottomilta, mutta uskon, että he eivät vain ole vielä päässeet sille tasolle, jossa alkavat hahmottaa näitä yhteyksiä ja jossa kaikkeus ikään kuin hengittää heidän kanssaan.

Oon tehnyt sitäkin. Olen kokenut valtavan määrän sellaisia yhteensattumia, jotka ovat vahvistaneet uskoani korkeampaan voimaan ja ulottuvuuksiin. Tiedän, että ulkopuolisille uskomukseni voivat näyttää aivottomilta, mutta uskon, että he eivät vain ole vielä päässeet sille tasolle, jossa alkavat hahmottaa näitä yhteyksiä ja jossa kaikkeus ikään kuin hengittää heidän kanssaan.
Mulle on kanssa käynyt noin. Tai siis että kasvoin aika tieteelliseen maailmankuvaan mutta niitä outoja ja järisyttäviä kokemuksia alkoi vaan kasaantua, etsin vastauksia ja kaikki jotenkin aukeni. En kauhean mielelläni puhu omasta uskosta, koska se vaati itselläkin noita kokemuksia että ymmärsin niin oon aika tietoinen miten höyrypäiseltä varmaan vaikutan. Elämä tuntuu nykyään unelta, jossa on itse hereillä ja se on ihan mukava niin. Mutta ei se kaikki tietenkään vaan mukavaa ole. Kyllä se uskon sementoituminen vaati sen että tajusi mikä pahuus tätä maailmaa hallitsee.

Ihmisillä on tarve kokea erilaisia tapoja elää, tarve ilmentää omaa luovuuttaan, tarve rakastaa. Sen ei tarvitse olla ristiriidassa fyysisen todellisuuden tai totuuden kanssa. Ehkä kaksi eri totuutta voivat elää yhdessä myös rinnakkain.

Yhteistyössä