V
vierailija
Vieras
"Sellaiseksi" olen yllättävän järkevä ja pärjään myös tarpeeksi hyvin, ogE:sta puhumattakaan. Voit nyt siirtää huolesi toisaalle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Näyttää pahalta kelle? Ei kenellekään, jota kaipaan. He tietävät mut, joten mitä väliä.e koita päästä siitä todistelusta, mä sanoin siit jo aikaa sit ja nyt muutkin takertuu siihen. Se näyttää pahalta. T
T-mies?Oispa kaikki pahaa unta, mutta just heräsin samaan todellisuuteen kuin eilenkin.
”Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa”"Sellaiseksi" olen yllättävän järkevä ja pärjään myös tarpeeksi hyvin, ogE:sta puhumattakaan. Voit nyt siirtää huolesi toisaalle.
Naapurikunta?Pitäis päästä Helsingistä pois, mut ei oikeen tunnu löytyvän mitään mihin haluis asettua.
Vähän samanlaiset tuntemukset. Odotan jopa, että jokin voima edesauttaisi tässä. SivustaNuku hyvin sinäkin.
Minun toiveena on nukahtaa ikuiseen uneen, siellä on kaikki hyvin eli täysin tämän elämän vastakohta.
Vastaukset on ihan nenäsi edessä ja siinä mitä puhuit ja annoit minun ymmärtää. Eräällä olisi myös ollut tilaisuus puhua asiat läpi.Ois ollut mukava, jos olisit kertonut, miksi karkasit.
No tämähän se, oisko rannikko itään tai länteenPitäis päästä Helsingistä pois, mut ei oikeen tunnu löytyvän mitään mihin haluis asettua.
Mun sylissä on sun muotoinen aukko…Nää palstat ei sovi mulle, mutta en oikein sovi mihinkään.
En kysy, jos tiedän. Missä olet ojentanit sovinnon kättä?Vastaukset on ihan nenäsi edessä ja siinä mitä puhuit ja annoit minun ymmärtää. Eräällä olisi myös ollut tilaisuus puhua asiat läpi.