Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo riid#nhaastaja on Ogeen selvästi ihastunut. Ei ollenkaan jää epäselväksi. Kirjoitti aamusta heti Oon viestin perässä salaiset haaveensa yhdessä asumisesta ja aamus#ksistä. 😄 terv. keittiöfilosofi

Tuo riid#nhaastaja on Ogeen selvästi ihastunut. Ei ollenkaan jää epäselväksi. Kirjoitti aamusta heti Oon viestin perässä salaiset haaveensa yhdessä asumisesta ja aamus#ksistä. 😄 terv. keittiöfilosofi
Pieleen män sulla. Aamuseksi tapahtui hyvin kaukana OgE:sta mutta vasta ysiltä kun nukkuminen meni vähän överiksi pitkän valvomisen takia. Kumppania-❤️ en vaihtais kehenkään vaikka esim E sano olevansa söde. Nyt meni valmistamaan herkullista aamiaista tälle.

ps. suosittelen sua jatkamaan opintoja jossain muualla kuin keittiössä 🤭

No ei siis ennen oo tullut tollasta mieleen mut karoliinan kohalla jostain syystä näin se on vähän se kaveri se vitsailia ja jekkujen tekijä hulluhatuntekijä ja kuvittelen sen hahmon jostain syystä aina vaan sinkkuna et joku asia pysyy muuttumattomana😉 millanen on sulle kunnollinen parisuhde? Mitä eniten kaipaat siltä?
Ahaa, nyt ymmärrän 😅 mulle on käynyt vahingossa tuo muuttumattomuusjuttu kun olin pitkään nuoruudesta aikuisuuteen yksin. En silloin halunnut kenestäkään mitään, kun oli tunteita ihan muualla olevaa ihmistä kohtaan enkä myöskään hiiskunut siitä niin kai se näytti aika itsenäiseltä. Tai ei siis vain näyttänyt vaan oli 🥲

Eniten kaipaan... Saanko vastata rehellisesti että pusuttelua ja nusuttelua 😇 mutta sitä siis sellaisen ihmisen kanssa joka tuntuisi samaan aikaan tosi läheiseltä ystävältä ja että ymmärrettäisiin toisiamme. Oon vaikea ymmärrettävä niin ei helppo rasti.

Eniten kaipaan... Saanko vastata rehellisesti että pusuttelua ja nusuttelua 😇 mutta sitä siis sellaisen ihmisen kanssa joka tuntuisi samaan aikaan tosi läheiseltä ystävältä ja että ymmärrettäisiin toisiamme. Oon vaikea ymmärrettävä niin ei helppo rasti.
Toivon ❤️:stäni että sellainen elämäsi tärkein ihminen osuu sinunkin kohdallesi jonka kanssa voi sitten harrastaa kyseisiä upeita asioita

Terv. #…927

Yhteistyössä