V
vierailija
Vieras
Tuo riid#nhaastaja on Ogeen selvästi ihastunut. Ei ollenkaan jää epäselväksi. Kirjoitti aamusta heti Oon viestin perässä salaiset haaveensa yhdessä asumisesta ja aamus#ksistä.
terv. keittiöfilosofi
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pieleen män sulla. Aamuseksi tapahtui hyvin kaukana OgE:sta mutta vasta ysiltä kun nukkuminen meni vähän överiksi pitkän valvomisen takia. Kumppania-Tuo riid#nhaastaja on Ogeen selvästi ihastunut. Ei ollenkaan jää epäselväksi. Kirjoitti aamusta heti Oon viestin perässä salaiset haaveensa yhdessä asumisesta ja aamus#ksistä.terv. keittiöfilosofi
Ahaa, nyt ymmärränNo ei siis ennen oo tullut tollasta mieleen mut karoliinan kohalla jostain syystä näin se on vähän se kaveri se vitsailia ja jekkujen tekijä hulluhatuntekijä ja kuvittelen sen hahmon jostain syystä aina vaan sinkkuna et joku asia pysyy muuttumattomanamillanen on sulle kunnollinen parisuhde? Mitä eniten kaipaat siltä?
ToivonEniten kaipaan... Saanko vastata rehellisesti että pusuttelua ja nusutteluamutta sitä siis sellaisen ihmisen kanssa joka tuntuisi samaan aikaan tosi läheiseltä ystävältä ja että ymmärrettäisiin toisiamme. Oon vaikea ymmärrettävä niin ei helppo rasti.