V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Notkeutta kyllä löytyy, mausta en tiedä, mut ei oo kivaa jos puret palasia lihaksista pois. Millä mä sit puolustan keijuani susilta ja karhuilta?Ajattelin sellaista venyvää miestä joka näyttäis ja maistuis mozzarellalta ja se suisti ajatukset väärälle raiteellevaikka oonki ihan historianörtti.
Tunnen suurta sisäistä hengenheimolaisuutta noihin vaeltajiin.. Mun esiäiti on varmasti ollut tahallaan hidas juoksemaan kun söpö vaelteleva luolamies on ollut morsiammenryöstöpuuhissaMutta ai kamala jos kotiluola on tuollaisessa pelottavassa rotkossa. Miten ikinä uskallan kastella luolan parvekekukkaset.
Ketä saan syyttää siitä että tämän tyyppinen kuvasto on romantisoitunut mielessäni täysin? Kun niin vähän noita luolaherrasmiehiä tuntuu olevanEi auta vaikka kuinka kävisin metsälammella peseytymässä, ei ne osu paikalle.
-![]()
Sinut?Haluatko nähdä nätin naisen?![]()
Jos et ole luolamies™, koska hän kuuluu keijukaiselle™.Sinut?![]()
Haluan nähdä mukavan naisen joka osaa kommunikoida irl.Haluatko nähdä nätin naisen?![]()
Mulle voi laittaa myös viestiä.Haluan nähdä mukavan naisen joka osaa kommunikoida irl.
Täällä ollaan DearJos et ole luolamies™, koska hän kuuluu keijukaiselle™.