Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
/ E lainaa jälleen käyttäjää. /

🟨Sinä olet
kertakaikkiaan
lumoava, taitava
tarinankertoja.
Pidän värikkäistä
teksteistäsi.
\
Suosittelen
ammattikirjoittajan
pestiä; alatkos
naisenplanttu hoi
dramaturgiksi?

ෆ⁠╹⁠ ⁠.̮⁠ ⁠╹⁠ෆ (⁠ ⁠◜⁠‿⁠◝⁠ ⁠)⁠♡
\

°°OgE
Kauniisti sanottu, etenkin tuollaiselta sanataiturilta 😊 Kunnon kirjoittaminen on kyllä jäänyt näppäimistön pölyttymisen myötä kun tää kosketusnäytön näpyttely on mitä on. Kirjoittelin omaksi huvikseni joskus kaikenmoista, mutta se oli sellaista halua kokeilla kaikkea mahdollista luovaa muun ohessa, ei lahjakkuutta kuitenkaan.

Ps. Nyt en tajua ollenkaan miten meidät voi sotkea kun ihan selvästi vastasin sun kommenttiin.

Mistä keskusteltaisiin Dear 🧚🏻‍♀️

Tuli vähän pitempi palstapaussi. Olin kaupassa ja piti ostaa juustoa niin osui silmiin Cheddar juusto joka taas toi mieleen Cheddar Manin. Ootko ikinä kuullut hänestä? Tiedätkö mitään ilman googlaamista? Hän on erään sortin erikoisuus ja kuuluisuus.

Kysyisin mielipidettäsi että kumpi olisi mulle parempi?

A. Luolaherrasmies vai

B. Cheddar Man

Terv. 🧌
Mun oli pakko googlata ja niin spoilasit tuon mulle puhumalla juustosta ja internet-erikoisuudesta. Ei tullut sellaista oranssinkeltaista juustomeemi-miestä mitä odotin 😅

Aika kova kohtalo miehellä kuolla noin tulevan juustoiseen paikkaan. Mieti nyt kun joku perustaa luiden päälle tehtaan ja sitten arkeologit joutuu nimeemään sen perusteella. Aikamoista tuuripeliä että onko Marlboro man vai joku Tampax woman. -🧚‍♀️

Ihania unia! Kaipaan ihan tajuttomasti sun lähelle ja syliin. Olisi ihana halata ensimmäistä kertaa. Oisitpa sinä minun, sitä toivoisin. Ei mun toiveet ikinä toteudu, mut siitä haaveilen. Pystyn kyllä ihan hyvin pelkkään ystävyyteenkin, se olisi mulle toiveiden täyttymys, et saisin sut elämääni. Oon koittanut kyllä hillitä itseni täälläkin, ettei sulla ole vaikeaa. Välillä se on haastavaa. Oot mun ❤️ystävä ja niin rakas! Nuku hyvin! 😊❤️

Yhteistyössä