V
vierailija
Vieras
Meneppäs Petri imuroimaan ja tamppaamaan matot.Noniin orjattaret kaikki täsdä ketjussa olevat naiset saatte piiskaa persuuksillenne olette olleet erityäin tuhmia.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meneppäs Petri imuroimaan ja tamppaamaan matot.Noniin orjattaret kaikki täsdä ketjussa olevat naiset saatte piiskaa persuuksillenne olette olleet erityäin tuhmia.
Jahka oot ottanut satiini hanskoilla mun pitkän käsiisi ja heilutellut sitäMeneppäs Petri imuroimaan ja tamppaamaan matot.
Aika homoa.Jahka oot ottanut satiini hanskoilla mun pitkän käsiisi ja heilutellut sitä![]()
Hieman avarakatseisuutta.Aika homoa.
'Muuttaisitpa mun luo.'
*Anonyymi kirjoitti.
Siis ootko sä mies. Noh jos puen sut mekkoon ni kait se kereasta menee vaikken anaalin ystävä olekkaan. Pimpsa on se juttu jos seksiä miettiiAika homoa.
Se oli aikaisempaan kodittomuusviestiin. Hauskin tapa tutustua toiseen ihmiseen on muuttaa suoraan yhteen. T. Kokemusta on/Hullu(ko)✓
Iso_E sivusta:
Kuka tällaista toivoo?
Oliko minulle?
Voisitko vastata
suoraan tai laittaa
rohkeasti /
suoraselkäisesti
g.mailina ajatuksesi? ×
✓
Siinä ainakin tutustuu nopeesti.Se oli aikaisempaan kodittomuusviestiin. Hauskin tapa tutustua toiseen ihmiseen on muuttaa suoraan yhteen. T. Kokemusta on/Hullu(ko)
Älä huoliMurretaanko luut jos tää jätkä tekee pahaa alisalle. Kuten sanoin alisalle toivoo pelkkää hyvää.
![]()
Janne Saarinen vastaa suhdehuhuihin Alisa Vainioon liittyen
Alisan ja Jannen välit puhuttavat. Kaksikko on nähty yhdessä useita kertoja, joten kysyä sopii, onko kyse rakkaudesta vai jostain muusta.www.seiska.fi
Mä välitän alisasta tosi paljon se on sisupussi ja kiin monet esteet voittanut. Kelaa nyt se on jo aikuinen sillon vähän aikaa sit se oli teini. Mut siinä on herranterttu naiseks ja hitto jos toi janne pelaa ja murskaa alisan sydämmen hän tulee tuntemaan tapani. I like u alisaÄlä huoliAlisan suojelusenkelit tasoittaa tietä
Se onkin ihana siunaus, jos teini-iässä joku onnistuu koulimaan heikkouksia pois. Sen jälkeen elämä tuntuu kevyeltä ja voi ponnahtaa mistä vaan kuin iloinen kumipalloMä välitän alisasta tosi paljon se on sisupussi ja kiin monet esteet voittanut. Kelaa nyt se on jo aikuinen sillon vähän aikaa sit se oli teini. Mut siinä on herranterttu naiseks ja hitto jos toi janne pelaa ja murskaa alisan sydämmen hän tulee tuntemaan tapani. I like u alisa
Ymmärrän hyvin. Eri kodit vielä 40+. T. Intro sivultaMä olen siinä
määrin introvertti
ja yksinäisyyttä /
hiljaisuutta rakastava
'spartalainen' askeetikko,
etten voisi ajatellakaan
kämppistä.
Olen joskus ollut
kolmen hengen
yhteisön jäsen.
En jaksanut montaa
kuukautta sitä hälinää
ja ovirallia.
Jk + kuivakaappien
ruokien jatkuva
pölliminen oli myös
ongelmana.
Voisin ajatella
yhteiseloa
vain jo läpeensä
luotettavaksi
havaitun ja koetun
monivuotisen ystävän /
seurustelumiehen
kanssa. Tämä hlö
voisi olla serkkuni.
Emme kuitenkaan ole
hänen kanssaan
yhteen muuttamassa.
°°E
Se on varmaan se tietty liima, joka tekee spontaanista yhteenmuutosta hyvin helposti soljuvaa. Kun molemmat on iloisia. Sellaisessa hormonihöyryssä ratkoisi varmaan puolet maailman ongelmista noin vaanMä olen siinä
määrin introvertti
ja yksinäisyyttä /
hiljaisuutta rakastava
'spartalainen' askeetikko,
etten voisi ajatellakaan
kämppistä.
Olen joskus ollut
kolmen hengen
yhteisön jäsen.
En jaksanut montaa
kuukautta sitä hälinää
ja ovirallia.
Jk + kuivakaappien
ruokien jatkuva
pölliminen oli myös
ongelmana.
Voisin ajatella
yhteiseloa
vain jo läpeensä
luotettavaksi
havaitun ja koetun
monivuotisen ystävän /
seurustelumiehen
kanssa. Tämä hlö
voisi olla serkkuni.
Emme kuitenkaan ole
hänen kanssaan
yhteen muuttamassa.
°°E
Nojoo eikä teissä suomi naisissakaan ole vikaa. Ääh nyt pitkästä aikaa tekis mieli pusaailla ja halailla naisen kanssa. Te ootte helmi tässä maailmassa ja rakkauden arvoiset. Joo ja kyl naisetkin osaa sekoilun.Se onkin ihana siunaus, jos teini-iässä joku onnistuu koulimaan heikkouksia pois. Sen jälkeen elämä tuntuu kevyeltä ja voi ponnahtaa mistä vaan kuin iloinen kumipalloJanne on ihan mysteeri, mutta hänellä on hyvän ihmisen energia. Ei hätää. Tai no, ainahan vauhti ja kolhut lisääntyy eksponentiaalisesti jos kuviossa on mieshenkilö
mut minkä sille voi jos niistä niin tykkää ettei ilmankaan pärjää
Miltä kuulostaisi vierailu?Muuttaisitpa mun luo.