V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oon alkanut siihen jo aikaa sitten. Maksimoidakseni oman vapauteni, liikkumatilani ja vaihtoehtoni. Vaikea selittää. Varmasti harhaudun tuollaisesta tylsästä jos jotain ihmisläheistä olisi vaakakupissaEt varmaan olisi ryhtynyt siihen, jos mun kans olisit jotakin aikonut. Melko yksinkertaista.
Eli ei ole. Asiat voi sanoa myös suomeksi. Kiitos tiedosta.Oon alkanut siihen jo aikaa sitten. Maksimoidakseni oman vapauteni, liikkumatilani ja vaihtoehtoni. Vaikea selittää. Varmasti harhaudun tuollaisesta tylsästä jos jotain ihmisläheistä olisi vaakakupissa![]()
Mistä vaikutuspiiristä? Jos olet joku sivullinen, ole hyvä ja ole sekaantumatta. Jos olet se, jota olen kuvitellut kaipaavani, niin jos ilmoitat jotenkin sopivalla tunnisteella, niin asia on loppuun käsitelty.Haluan pois vaikutuspiiristä.
Minkä hiton pytingin?Olisit voinut sen pytinkisi laittaa jonnekin muualle, niin ei ois tarvinnut törmätä sinuun. Mutta ilman muuta tänne, jotta voi kiusata maksimaalisesti.
Mulle riittää tieto, jos ja kun mitään kaipausta kummempaa ei ole tulossa. Sen tietää varmasti.Mistä vaikutuspiiristä? Jos olet joku sivullinen, ole hyvä ja ole sekaantumatta. Jos olet se, jota olen kuvitellut kaipaavani, niin jos ilmoitat jotenkin sopivalla tunnisteella, niin asia on loppuun käsitelty.
Ei me tunneta toisiamme, älä ota noin raaskaasti jotain viestiä missä ei ole mitään negaa sulle tai kellekäänEli ei ole. Asiat voi sanoa myös suomeksi. Kiitos tiedosta.
Nin on. Olen pelannut sitä työkseni, mutta menetin kuningattaren.Shakki on kiva peli.
Olen vakavasti sairas. Ei ole yleisesti tiedossa.Kertoisitpa, mikä kaikki sinua pitää paikoillaan.
Mihin ilmansuuntaan tämä viesti lähetetty?Kertoisitpa, mikä kaikki sinua pitää paikoillaan.
Eiköhän suurin osa ole naisia.Oletko mies?
Eiks sitä sanota ettei se ole pilkkijä eikä mikään joka ei oo muutamaa kertaa vajonnut jäihin. Mutta oon pahoillani sun puolesta, että kävi noin.Nin on. Olen pelannut sitä työkseni, mutta menetin kuningattaren.
LääkkeetVai niin.
Osasin kyllä arvata jojo-persoonan, ihmisillä pelaamisen jne.
Kaikessa muussa menen eteenpäin välillä liiankin kovaa. Mutta rakkausasioissa joutunut odottamaan toisen osapuolen siirtoa.Kertoisitpa, mikä kaikki sinua pitää paikoillaan.