V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla on vaan tosi isoja projekteja kodin kanssa. Ei mitään sen ihmeempää. Haukkasin isomman palan kuin mihin kykenen. Teen aina niin, koska kykenen kun on pakko vaan tehdä.Kertoisitpa, mikä kaikki sinua pitää paikoillaan.
Piti vielä lisätä että isot ja vaikeat ajattelin saada syksyllä viimeistään pakettiin.Mulla on vaan tosi isoja projekteja kodin kanssa. Ei mitään sen ihmeempää. Haukkasin isomman palan kuin mihin kykenen. Teen aina niin, koska kykenen kun on pakko vaan tehdä.
Et varmaan olisi ryhtynyt siihen, jos mun kans olisit jotakin aikonut. Melko yksinkertaista.Mulla on vaan tosi isoja projekteja kodin kanssa. Ei mitään sen ihmeempää. Haukkasin isomman palan kuin mihin kykenen. Teen aina niin, koska kykenen kun on pakko vaan tehdä.
Kauniita unia!Mitä kauneimmat unoset r! Paljon oot mun mielessä ja koko ajan kerään rohkeutta ottaa suhun yhteyttä (taas). Josko nyt viimein olis meidän aika. Ihokin janoaa sun kosketusta. Mahdatko sä joskus miettiä myös mua eri tavoilla? Nuku huvin!![]()
Et kaipaa draamaa, mutta tekemällä teet sitä, sotket elämiä ja silmät kirkkaina esität tietämätöntä.Tai ehkä jotkut toiset on mua myös. Mun kätyreitä.![]()
Tämä koski niitä viestejä, joissa joku avautui mielenterveydellisistä vaikeuksista ja että toinen ei ehkä tiedä. Siinä ei kyllä ole mitään sotkemista.Tai ehkä jotkut toiset on mua myös. Mun kätyreitä.![]()
Kannattaa ottaa nyt selvää mistä on puhe ennen kuin arvostelee. Olen henkilö, joka pyrkii aktiivisesti lopettamaan ketjussa käymisen ja haaveilee ihan toisenlaisesta naisesta.Et kaipaa draamaa, mutta tekemällä teet sitä, sotket elämiä ja silmät kirkkaina esität tietämätöntä.
Täällä nyt ei saa mistään selvää. Pahoittelen.Kannattaa ottaa nyt selvää mistä on puhe ennen kuin arvostelee. Olen henkilö, joka pyrkii aktiivisesti lopettamaan ketjussa käymisen ja haaveilee ihan toisenlaisesta naisesta.