V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Yritän järjestää asiat![]()
Eli outo elämä on pysyvä ominaisuus?Oulun
Antti Launosella
oli hyvä Tube-tuto
siitä, miten erikoisiin
bizarre-tilanteisiin
laajan ja korkean
auravibraation haltijat
näyttävät joutuvan
aivan alvariinsa
arjessaan. E
Katsoin puolet ennen kuin unihiekka alkoi vaikuttaa. Voi että tuo oli niin mahtava selitys känniläisten jutuille ja selkenemisille! Muistan ekan tuollaisen kun olin ehkä 15 ja vanhahko mies hörisi aggressiivisesti ja hymähdin sille kun menimme kaverini kanssa ohi. Sitten se vaan jotenkin meni siihen, että se mies melkein itkien vannotti mua etten saa ikinä muuttua. Ja ihan silminnähden selveni sekoilustaan. En kyllä silloin ymmärtänyt ollenkaan, että muuttua mistä, mutta hän oli hyvin vakuuttunut asiastaan.Kannattaa todellakin tsekkaa
tuo Antin analyysi. Ota
jemmaan, katso huomenna
ajan kanssa rauhassa.
*Etenkin, jos olet tähteläinen.
E
Katsoin puolet ennen kuin unihiekka alkoi vaikuttaa. Voi että tuo oli niin mahtava selitys känniläisten jutuille ja selkenemisille! Muistan ekan tuollaisen kun olin ehkä 15 ja vanhahko mies hörisi aggressiivisesti ja hymähdin sille kun menimme kaverini kanssa ohi. Sitten se vaan jotenkin meni siihen, että se mies melkein itkien vannotti mua etten saa ikinä muuttua. Ja ihan silminnähden selveni sekoilustaan. En kyllä silloin ymmärtänyt ollenkaan, että muuttua mistä, mutta hän oli hyvin vakuuttunut asiastaan. Hyvää yötäKannattaa todellakin tsekkaa
tuo Antin analyysi. Ota
jemmaan, katso huomenna
ajan kanssa rauhassa.
*Etenkin, jos olet tähteläinen.
E
Katsoin puolet ennen kuin unihiekka alkoi vaikuttaa. Voi että tuo oli niin mahtava selitys känniläisten jutuille ja selkenemisille! Muistan ekan tuollaisen kun olin ehkä 15 ja vanhahko mies hörisi aggressiivisesti ja hymähdin sille kun menimme kaverini kanssa ohi. Sitten se vaan jotenkin meni siihen, että se mies melkein itkien vannotti mua etten saa ikinä muuttua. Ja ihan silminnähden selveni sekoilustaan. En kyllä silloin ymmärtänyt ollenkaan, että muuttua mistä, mutta hän oli hyvin vakuuttunut asiastaan. Hyvää yötä
Ai mihin? Ystävähakuun?Nää on ihan mahdottomia paikkoja tähän![]()
Olen joskus nuorempana, mutta ei siitä hakemalla hakemisesta tullut mitään, paitsi jos etsi puolisoa. Ystävän löytäminen onnistuu paremmin jonkin välillisen someyhteisön kautta.Onko joku hakenut kaverihakupalstoilta ystäviä hyvin tuloksin? Tuntuu olo aika yksinäiseltä välillä.![]()
Juu, mäkin oon joskus koittanut huonolla menestyksellä. Nyt vaan mietin, et josko kannattais kokeilla uusiksi. Ei siinä ainakaan mitään menettää voi. Aika moni harrastaa ties mitä ja kaipaa harrastuskaveria. Mitäs sitten, kun omat harrastukset on Netflix ja kaipauspalsta. Oisko siinä sit keskusteltavaa, pohdituttaa? Muutenkin oon arka ja epävarma uusien ihmisten ja tilanteiden kanssa. En oo enää missään someyhteisössä kuten joskus aiemmin, niin ei oo niitä kavereita sieltäkään. Huokaus!Olen joskus nuorempana, mutta ei siitä hakemalla hakemisesta tullut mitään, paitsi jos etsi puolisoa. Ystävän löytäminen onnistuu paremmin jonkin välillisen someyhteisön kautta.Mutta aina voi yrittää. En ollut kovin sinnikäs.