V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ilmastoinnin on hyvä olla kunnossa niin talossa, päänupissa kuin kalsareissakin.
OispaOlisi kiva tietää onko vauvalla yhtään "paria" oikeesti.
En tule virpomaan, en myymään partiolaisten joulukalentereita enkä tarjoamaan karkkia tai kepposta. Sinä voit tulla tarjoamaan keppiä tai porkkanaa.
Montakin. Veikkaan, että yli viisi mutta alle kymmenen.Olisi kiva tietää onko vauvalla yhtään "paria" oikeesti.
Mä veikkaan et korkeintaan 1 tai 2. Niin vähän kävijoitä tossa ketjussa.Montakin. Veikkaan, että yli viisi mutta alle kymmenen.
Ne mun viestit oli sulle joka tapauksessa! Sinä oot mun haaveissa aina! Kuin kaivatulle kirjoitin, nyt ja aiemmin.Selasin vauvan viestit pikana läpi ja muutama viesti oli kuin mun näppäimistöltä lähtöisin.Kaivatun pitää olla tarkkana.Tosin kyllä multakin oli useampi viesti, vaikka olikin kiireinen päivä
Vuosia olen kirjoittanut ja sivusta nähnyt, että siellä on monia. Ei vaadi suuriakaan salapoliisitaitoja.Mä veikkaan et korkeintaan 1 tai 2. Niin vähän kävijoitä tossa ketjussa.
Mistä ne kävijöiden määrät näkee?Mä veikkaan et korkeintaan 1 tai 2. Niin vähän kävijoitä tossa ketjussa.
Ne voi päätellä kun kattoo menoa hetken.Mistä ne kävijöiden määrät näkee?
Teitä sotkijoita siellä riittää hupailemassa toki. Mitähän siitä saat?Meinaan, ku vastailin aika monelle naiselle mitkä kirjottelee päivittäin![]()
Älkää juoruilko mitään mistään tänään nähdystäNäitkö tänään monia?
No mä vaan hieman rohkaisin tai työnsin, riippuu mitä ne ite kirjoitteli.Teitä sotkijoita siellä riittää hupailemassa toki. Mitähän siitä saat?