V
vierailija
Vieras
Sillai kun iso vadelma sormenpäähän?Kaikki loksahtaa paikoilleen täydellisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillai kun iso vadelma sormenpäähän?Kaikki loksahtaa paikoilleen täydellisesti.
Kuka muuttaa? n?Muutan osa-aikaisesti Tampereelle.
Pyrin käymään levolle piakkoin. Tule uniini.Älä e valvo koko yötä.
Niin. Just niin kuin tuo kommentti loksahti oudosti paikoilleenSillai kun iso vadelma sormenpäähän?
Tervetuloa. Hyvää yötä rakas.
Kyllä, jos ei ole läheisriippuvainen ja on sinut itsensä kanssa, oikeasti kypsä ja aikuinen immeinen.Yksin on hyvä olla.
Tuo, ole hyvä, tykkääntoisin myös vadelmia ja mansikoita jos tykkäät..
Ainakin yksi mies eikä Treelle.Kuka muuttaa? n?
Totta, silti jotenkin surullista.Kun olen yksin, joku vihdoin aidosti arvostaa, rakastaa ja pitää keskiössä.
Toi on joku muu e. ^Pyrin käymään levolle piakkoin. Tule uniini.
Toivottavasti vakaudut ja selviät. Nuku nyt. Hyvää yötä.Olisin muutenkin liian epävakaa. n
Siis miten "jos"? Ei yksin voi olla läheisriippuvainen.Kyllä, jos ei ole läheisriippuvainen ja on sinut itsensä kanssa, oikeasti kypsä ja aikuinen immeinen.
Kyllä, niin olen. Rauha kanssasi.Toi on joku muu e. ^
Haluun kans, sinne saman peiton alle haaveilemaanMua väsyttää. Meen peiton alle haaveilemaan.
Voi, jos on yltiöyhteisöllinen ja pakosti erossa ryhmästään tai ylipäätään kenestä tahansa toisesta ihmisestä tai immeisistä. Vallitseva tilanne ei ole aina oma valinta.Siis miten "jos"? Ei yksin voi olla läheisriippuvainen.![]()
Ota näistä viesteistä taas selvää. Hyvää yötä sille yhdelle heebolle.
Siellä on kiva ilmapiiri. Itse kävin siellä ajoittain läheisen luona.Muutan osa-aikaisesti Tampereelle.