V
vierailija
Vieras
Nopeasti vaan, pillillä vaikka, sitten purskuttaa vedellä tai maidolla tai rasvallaEi kannata. Hampaat lahoaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Nopeasti vaan, pillillä vaikka, sitten purskuttaa vedellä tai maidolla tai rasvallaEi kannata. Hampaat lahoaa.
Mitä sä toivot?Ehkä helpottaa ajan oloon, kun tajuaa, etteivät toiveet kohtaa. Miksi ylipäänsä toivoisi elämää, jota toinen ei toivo? Mitään voi syntyä vain kahden kaupasta.
Löytäväni ihmisen, joka haluaa minut ja minä hänet. Ellen löydä, toivon pääseväni rakkauden kaipuusta sekeään levollisuuteen. Vailla on ikävä olla.Mitä sä toivot?
Mitä sinä oikein luulet tekeväsi jaTiedetään myös että E piereskelee ja paskantaa Göntsän suuhun. Mutta emme me tuomitse tuotakaan "harrastusta". Pääasia että molemmat nautitte touhuistanne.
Puhutko nyt sairastumisesta vai rakastumisesta?Sairastuin todella pahasti.
Mikä oli tappiosi?Kaduttaa kun "sairastuin" ja olen sekoillut niin paljon ja ollut liian avoin. Olisi pitänyt vaan niellä tappio ja sulkea ovet heti, ja avata ne täysin yksityisesti omille suunnitelmille ja uusille ihmisille.
.Kaduttaa kun "sairastuin" ja olen sekoillut niin paljon ja ollut liian avoin. Olisi pitänyt vaan niellä tappio ja sulkea ovet heti, ja avata ne täysin yksityisesti omille suunnitelmille ja uusille ihmisille.
Luulisi sulla olevan viisaampaakin sanottavaa, kun työksesi hoidat isoja asioita.Tiedetään myös että E piereskelee ja paskantaa Göntsän suuhun. Mutta emme me tuomitse tuotakaan "harrastusta". Pääasia että molemmat nautitte touhuistanne.
Juu tiedän ei pidä juoda.Sitruunamehu syövyttää
kiilteen piloille. Eroosio.
Ostakaa mehupillejä,
hyvät ihmiset,
jos sitruunamehua
meinaatte juoda. Mä
juon myös, mutta vain
pillin kautta, koska
varjelen suutani
eroosiolta. ×
Jatkuvasti haukutaan mt-tapauksiksi yhtä ja toista. Ymmärrys ihmismielestä on heikko ja asenne kylmä.On jotenkin väärin myös kun ihmiset netissä, jotka ilmeisesti ainakin väittävät olevansa terveistä ja tasapainoisista lähtökohdista, arvostelevat niin rankasti poikkeavaa käytöstä. Eivätkö he ymmärrä, että tänne päätyy oikeasti sairastuneita ihmisiä? Muitakin kuin vain narsisteja.
Molemmista, yhdessä ja erikseen. Ei tässä ole kyse pelkästään rakkaudentunteista.Puhutko nyt sairastumisesta vai rakastumisesta?
Luulisi sulla olevan viisaampaakin sanottavaa, kun työksesi hoidat isoja asioita.
Muuten, nuo pohdinnat ei liittyneet näihin Göntsä-draamoihin ja Göntsän arvostelijoihin. Tuo pierujen haistelija pitää saada pois täältäMitä sinä oikein luulet tekeväsi ja
millä valtuuksin? Esität kunniaa loukkaavia julkeita valheita sivullisen mainetta tietoisesti törkeästi pilaten. ERI