V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tää sujuis…Mä haaveilen kaivatun huulista joka puolella mun vartaloa. Ja käsistä, jotka vaeltelee joka puolella. Huokaus!![]()
Mä mietin, et oisko meidän helpompi näyttää tunteemme kuin puhua niistä.Tää sujuis…
Ei multa.Kai sä ymmärrät, et mä rakastun suhun koko ajan vaan lisää ja lisää. Ja tätäkään en meinaa kestää. Oon niin levoton koko ajan, kun et oo täällä. Miten mä saisin sut viereeni?![]()
Ois, ehdottomastiMä mietin, et oisko meidän helpompi näyttää tunteemme kuin puhua niistä.![]()
Kenen kanssa haluaisit selvittää asiat?Jos saisin toivoa yhden asian, niin toivoisin, että meillä olis sellainen yhteys, että voitaisiin käydä tää juttu yhdessä läpi. Sen jälkeen kumpikin vois jatkaa elämää parhaaksi katsomallaan tavalla. Tiedän, että jos tää jää selvittämättä, se jää harmittamaan mua. Öitä.
Syön pitsaa ja pieren sen jälkeen 24/7. Haju on aivan järkyttävä. Mutta jollain kierolla tavalla nautin, kun nenässä polttelee ja silmiä kirvelee.
Mkk
Mulla on IHAN samanlaisia oireita. En jaksa mitään, tekisi mieli vain pötkötellä, monenlaisia oireita ym. ja itse jos googlailen, niin löytyy kaikkea kamalaa.Mulla ois niin paljon puhuttavaa sun kanssa. Sellasta(kin), mistä voin puhua vaan sulle. On ollu paljon pöydällä viime aikoina. Oon väsynyt ja kai tässä ois ainekset johonki vakavampaankin.
Eikä auta yhtään, että nään susta taas unia.