V
vierailija
Vieras
Mä tein yhelle neidille hieman tuota.. :/Ikävöin ihmistä, joka valitsi minut aina pois.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä tein yhelle neidille hieman tuota.. :/Ikävöin ihmistä, joka valitsi minut aina pois.
Niinpä. Tosi toista...Idea on kaunis, todellisuus on toista.
- YouTube
YouTubessa voit nauttia parhaista videoista ja musiikista, ladata alkuperäistä sisältöä ja jakaa kaiken ystäviesi, perheesi ja koko maailman kanssa.youtu.be
Tähtivalojen vuoksi tai
Ei ole kukaan tullut raportoimaan.Voiko ihmisen säikyttää pois elävien kirjoilta? Voi. Minä koen niin.
Pakenit paikalta, koska pelkäsit.Kielsit. Yritykset eivät näkyneet suuntaani millään tavalla.
Minulle riittää tieto omista peloistani ja suunnasta jonne se johtaaEi ole kukaan tullut raportoimaan.
Väärin. En pelkää sinua, vain uhkailujasi.Pakenit paikalta, koska pelkäsit.
En halua vastataMikä sinut säikytti?
Selvä. Haluat kertoa, mutta et halua kertoa.Minulle riittää tieto omista peloistani ja suunnasta jonne se johtaa
Mitä uhkailuja?Väärin. En pelkää sinua, vain uhkailujasi.
Voinko mitenkään auttaa?Jos ei maailma, niin mieleni ahdistaa minut nurkkaan
No ei kun sillai hellästi, olla ehkä kiinni siinä tai silitellä tai pitää kädestä, en varmaan sais heti unta ja voisin kyl katsellakin ihan vaan, kaunis kun onCreepyä