Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulta ei linkkejä.
Videon nainen ja
minä emme näytä
samalta, jos klipin
oli tarkoitus olla
jonkinlainen
vihjaus. 😅
•°
Ihmettelen hieman,
miksi tämä sama
klippi oli juuri
Vauvallakin..?
Ja sitten täällä?
Sisältö kun on
täysin
epärelevantti
aiheen osalta.
•°
Jos joku koulukaveri
muistaa yhä minut
liian laihana
pygmiruipelona,
sinä luokan
lyhimpänä ja yhä
rinnattomana
siinä kohtaa, kun
muut tytöt jo
sovittelivat
ekoja rintaliivejään,
niin voin luvata,
että ikään 23
mennessä olin
kasvanut vielä
kymmeniä senttejä
ja keuhkoihinkin
kehittyi 'hyvä massa'
+ täydellinen
farkkupeppu. 😱
•°
Minusta kasvoi
todella viehättävä
nuori nainen,
vaikka puberteetti
oli hieman muita
myöhemmin.
En usko, että tuo
kiusaaja edes
tunnistaisi minua,
jos kadulla
törmäisimme.
•°
Ei sillä, että videon
naisen ulkonäössä
vikaa olisi, mutta ei
meissä edes hiusten,
meikin,
tyylin jne osalta ole
mitään samaa.

°°E
 
Minulta ei linkkejä.
Videon nainen ja
minä emme näytä
samalta, jos klipin
oli tarkoitus olla
jonkinlainen
vihjaus. 😅
•°
Ihmettelen hieman,
miksi tämä sama
klippi oli juuri
Vauvallakin..?
Ja sitten täällä?
Sisältö kun on
täysin
epärelevantti
aiheen osalta.
•°
Jos joku koulukaveri
muistaa yhä minut
liian laihana
pygmiruipelona,
sinä luokan
lyhimpänä ja yhä
rinnattomana
siinä kohtaa, kun
muut tytöt jo
sovittelivat
ekoja rintaliivejään,
niin voin luvata,
että ikään 23
mennessä olin
kasvanut vielä
kymmeniä senttejä
ja keuhkoihinkin
kehittyi 'hyvä massa'
+ täydellinen
farkkupeppu. 😱
•°
Minusta kasvoi
todella viehättävä
nuori nainen,
vaikka puberteetti
oli hieman muita
myöhemmin.
En usko, että tuo
kiusaaja edes
tunnistaisi minua,
jos kadulla
törmäisimme.
•°
Ei sillä, että videon
naisen ulkonäössä
vikaa olisi, mutta ei
meissä edes hiusten,
meikin,
tyylin jne osalta ole
mitään samaa.

°°E

#734 jako | täsmennys. ×
 
Kuten lupasin en enää tämän päivän jälkeen yritä ottaa yhteyttä. Tiedän, että luet nämä ja olet osan tunnistanutkin. En aijo kirjoitella tämän päivän jälkeen enää tännekkään tai muualle.

Kiitos kaikesta ja luotan siihen, että aika korjaa haavat ❤️.

Riitelemällä me ei tulla saavuttamaan mitää hyvää. Siitä jää vain traumat ja huonot muistot. En aijo riidellä kanssasi vaikka tämä menisi niin pitkälle kuin se voi mennä. Ymmärrän sinua ja olen muuttanut näkökulman elämään.

Tulen olemaan vahvempi ihminen kuin koskaan tämän jälkeen. Ehkä opetit mulle jotain mitä kukaan muu ei ole mulle ennen saanut opetettua. Tämä kokemus on tehnyt musta vihdoin miehen, joka seisoo sanojensa takana ja jatkossa puolustaa aina heikompia. Työskentelen sen eteen, että itsetuntoni ja omatuntoni on puhdas. Lupaan etten puhu susta pahaa vaan puhun ennemmin terapiassa. Tulet oleen vielä ylpeä puolestani vaikka matkamme ei yhdessä jatku. Lupaan sen. Rakkaudella sinulle jonka menetin ❤️.
 

Yhteistyössä