Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sama.
Minulta nolla yöllä.
Videoklipit ei mun.
[Olen n+m vaikka joku
yksipuolisesti ehkä
ihastunut n muuta
toivoisi.] En ole
se naistyyppi,
joka pukeutuu
rönsyilevään
frillakukkamekkoon..
vaan edgymmin.
Silti söpö ja
naisellinen
omalla tavallani.
Ihmiset sanovat
olemustani
tyttömäiseksi.
En tästä pahastu.
Mieluummin
kuitenkin niin
kuin tanttamainen/
tätimäinen olemus.
Ei vielä 20 vuoteen
ainakaan. Hoikkana
keijuna aion pysyä.

E Original x
Hyvää yötä sulle 😚 "ehana".
 

Yhteistyössä