V vierailija Vieras 45 min sitten #68 451 menen niin syvälle kotiin etten edes tiedä mitä on torjunta
V vierailija Vieras 17 min sitten #68 454 Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Ei minulta. E itse kirjoitti tuon. Click to expand... En ole kirjoittanut tuota kommenttia. Joku kiusaa ja tröllää, taas. Näkeehän mode iipeestä: minulla aina sama lähde. OgE
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija: Ei minulta. E itse kirjoitti tuon. Click to expand... En ole kirjoittanut tuota kommenttia. Joku kiusaa ja tröllää, taas. Näkeehän mode iipeestä: minulla aina sama lähde. OgE
V vierailija Vieras 12 min sitten #68 455 Joku kirjoitti tuon ilmeisesti tahallaan, että saisi alkaa kiusata minua? Mikä ihmisiä vaivaa? Tuntuu, että minut koetetaan kynsin hampain repiä mukaan jonninjoutaviin draamoihin, joihin en halua minkäänlaista, pienintäkään osuutta enkä arpaa. E
Joku kirjoitti tuon ilmeisesti tahallaan, että saisi alkaa kiusata minua? Mikä ihmisiä vaivaa? Tuntuu, että minut koetetaan kynsin hampain repiä mukaan jonninjoutaviin draamoihin, joihin en halua minkäänlaista, pienintäkään osuutta enkä arpaa. E