V
vierailija
Vieras
Oletko tyytyväinen tilanteeseen? Valitset kuitenkin itsellesi paremman vaihtoehdon. Se ei sisällä minua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitä on liikkeellä -MiesAamulla itkin, päivän päätän itkien.
Mun pitäis alkaa pokailee tota anonyymiä oletettua naista?Mitä järkeä on siinä, että kaksi ihmistä itkee ikävästä, kun voisivat olla yhdessä itkemättä?
Mikä sua vaivaa?
Tiedän, oot niitä harvoja ihania ihmisiä näillä palstoilla.Nämä ukaasit
eivät tulleet
E-naiselta. ×
Eipä niin, kun olet sulkenut ne pois ihan omasta halustasi.Ei näy yhtään vaihtoehtoja. T. Sokea
No, ei. Tiedän kaivattunikin itkevän välillä.Mun pitäis alkaa pokailee tota anonyymiä oletettua naista?
Mistä tuollaista voi tietää?No, ei. Tiedän kaivattunikin itkevän välillä.
Ei minulta. E itse kirjoitti tuon.Tiedän, oot niitä harvoja ihania ihmisiä näillä palstoilla.
Sori hieman kiukkusesta ulostulosta.No, ei. Tiedän kaivattunikin itkevän välillä.
Olet uskomattoman hieno ihminen.Ei minulta. E itse kirjoitti tuon.
Sopii yrittää kun minä olen elossa, tuntematonVoitte nauraa nyt ja luulla sanelevanne, miten ryhmässä toimitaan, mutta tulevaisuudessa luon teille hyvin kurjat oltavat. Sen vuoksi elän.
Oon avoin kaikelle mitä eteen tulee vaikka sokea oonkin.Eipä niin, kun olet sulkenut ne pois ihan omasta halustasi.