V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokeneena totean, että vittumainen hoito, mutta kyllä siitä selviää ja hyvissä käsissä potilas on, eikä kannata pelätä, se on varsin turvallista. Kipua ainakin itse sain kestää aika paljon. Ehkä jollain muulla lääkkeet tepsii paremmin.rf-ablaatio
Kävin jo aikaa sitten, mutta en halua kertoa enempää kokemuksestani täällä. Tuo oli vain viittaus yhteen kuvaan, jota käytin hetken profiilikuvana kun siinä kasvain näkyi.Kokeneena totean, että vittumainen hoito, mutta kyllä siitä selviää ja hyvissä käsissä potilas on, eikä kannata pelätä, se on varsin turvallista. Kipua ainakin itse sain kestää aika paljon. Ehkä jollain muulla lääkkeet tepsii paremmin.
olet liian vähän (mun elämässä)
en ole varma mihin tässä viitataan tai mikä se torjunta olisi, totta että ainakin alkuun jännitti ja muutenkin vaikea tuosta noin vaan avautuaNo se johtuu siitä kun en pääse yli jos asioista ei puhuta. En halua salaisuuksia parisuhteeseen. Haluan luotta täydellisesti toiseen ja tietää mitä siellä päässä liikkuu ja halusin oikeasti auttaa. Kun torjuit ja torjuit aina yritykseni niin lopulta menin lukkoon.
en ole varma mihin tässä viitataan tai mikä se torjunta olisi, totta että ainakin alkuun jännitti ja muutenkin vaikea tuosta noin vaan avautua
Niin, tottahan tuo on, olispa vaan tavallista yhdessäoloa myösTottakai se on vaikea avautua, mutta jos sä haluat saada täydellisen yhteyden ja ymmärryksen sun kumppaniin niin silloin kaikki pitää kertoa. Myös ne synkimmät asiat ja pahimmat salaisuudet. Sen jälkeen voidaan lähteä rakentamaan tulevaisuutta vahvalle pohjalle.
Niin, tottahan tuo on, olispa vaan tavallista yhdessäoloa myös
Sitä tarkoitin sillä, että menin lukkoon kun en saanut sinua luottamaan ja avautumaan. Henkiset voimavarani loppuivat kesken kun tiesin, että välillämme on kuilu joka ei kuroudu umpeen ilman luottamuksen rakentamista. Yritin sitä niin kovasti. Lopulta en tiennyt enää mitä tehdä ja lopputulos oli katastrofi.