V
vierailija
Vieras
Really? Anolankojen keskustelut anoilta anoille!? Huh!Aina nuo keskustelut saa jotenkin epävarmaksi. Toivonko sittenkin liikoja, kun haluan sinut!![]()
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Really? Anolankojen keskustelut anoilta anoille!? Huh!Aina nuo keskustelut saa jotenkin epävarmaksi. Toivonko sittenkin liikoja, kun haluan sinut!![]()
Miksi sä kuvittelet et ihmiset keskustelee pelkästään näillä langoilla? Ehkä hänkin purkaa tänne jotain mitä on aiemmin käyny läpi?Really? Anolankojen keskustelut anoilta anoille!? Huh!
Ei multa. Nn'Pelätä' on ehkä väärä sanavalinta. Aavisten, että luulen meidän jutusta liikaa. Siksi en tee mitään minkä voisi tulkita yritykseksi. Oishan se traagista, jos säkin ajattelisit samalla tavalla.
mikä palautus? Tai jos sellainen on, ei minulta ainakaan.Oliko se palautuspyyntö Vauvassa e-alkuiselle?
Samasta syystä itsekin pysähdyn enkä tee mitään. Varmaan monella toi kela päässään.'Pelätä' on ehkä väärä sanavalinta. Aavisten, että luulen meidän jutusta liikaa. Siksi en tee mitään minkä voisi tulkita yritykseksi. Oishan se traagista, jos säkin ajattelisit samalla tavalla.
*niin ei....mikä palautus? Tai jos sellainen on, ei minulta ainakaan.![]()
Luultavasti yksi neljä kirjaimisista.Käsi ylös, kuka kirjoitti vauvalla, että pelkäsi toisen luulevan liikoja?
Mihin jatko tämä? Näytti kuin olisi viestini jatkoksi vaikka ei ole. NnJa muutenkin koitan olla sotkematta teidän tyttöjen keskenäisiä viestejä...
En ainakaan minä t. Kolme vokaaliaLuultavasti yksi neljä kirjaimisista.