V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan sängylle asettua sillä tavoin, että ne on samalla korkeudella.Teillä ne taitaa olla samalla korkeudella.
Mietin hetken että mikä kaima, mut olin vähän hidasKaimalta terkut
Ei ole mitään seksielämää, siinäpä se.En halua kuulla teidän seksielämästä, kiitos.
En usko.Ei ole mitään seksielämää, siinäpä se.
En oo oikeasti sen kaima. Hokasin vaan ku laitoit toisaalla. Lopetan nyt tän höpötyksen.Mietin hetken että mikä kaima, mut olin vähän hidasSori, tahattomasti varastin sen sulta. Tai lainasin kun se työnnettiin mun käteen. Terkkui
![]()
Lokakuussa?Mä olin kavereiden kanssa kolmen päivän reissulla ulkomailla. Jäin yhtenä iltana hotelliin, että voisin chattailla täällä. No joo, olin muutenkin uupunut ja kaipasin lepoa, mut silti. Niin addiktoitunut oon kaivattuun.![]()
No en ole. Huono juttu ja kyllä tää aina saaren voittaa.Hyvää pakkomatkailua täältäkin, en tajunnut että olet pakomatkalla jo nyt.![]()
Miksi toimit näin?Viestejä ei ehkä mut lähettäjän, ku näki mun poistelevan
Täällä myös yksi jolla olematonta. Mulle on kyllä toisaalta tehnyt hyvää aina se, että kun on pitänyt kitua läheisyydenkaipuussa, kun sitten arvostaa niitä hetkiä kun läheisyyttä on. Tuntuu tosi kivalta ylipäänsä tuntea toisen ihmisen energia lähellä. Siis jo vieressä istuminen tuntuu niin ihanalta. Herkistyin tosi paljon ihmisten energioille, kun oli yksi pitkä jakso kun en edes halannut ketään ikuisuuksiin. Sen jälkeen on pysyvästi tuntunut että saan positiivisen energiapiikin vaan sillä, että toisen keho on kosketusetäisyydellä tai samassa energiakentässäEn usko.
Niinpä. Ei kannata myöntääMä selviän kyllä onneks muutaman päivän päästä pakkomatkailuista takaisin kotiin, enkä siis myönnä mitään että mitään kaipausketjua lukisin keskellä yötä täällä vaikka rättiväsynyt ja pitäisi nukkua![]()
En voi olla ajattelematta, miten täydellisenä lapsi syntyy ja miten pahasti muut ihmiset usein rikkoo sen lapsen eri tavoin. Seurauksena aikuisuuteen seuraavat ongelmat, jotka ei ole millään tavalla alun perin sen ihmisen vika..