V
vierailija
Vieras
Eipä se omakaan viestintä ole lievästi sanottuna aina niin tyylikkäästi sujunut, että ei noita tartte jännittää.,
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eipä se omakaan viestintä ole lievästi sanottuna aina niin tyylikkäästi sujunut, että ei noita tartte jännittää.,
Etsitään kaunista ja hoikkaa naista kaapelisuhteeseen. Eli siis sellainen suhde, jossa sinä tulet alasti naamani päälle kyykkyyn ja tarjoilet pepustasi ruskeaa kaapelia(paskaa)suoraan suuhuni ja naamalleni päivittäin. Minä lupaan aina syödä kaiken kaapelin.En minäkään ketjusuhdetta halua. Haluaisin, et oltais taas ystäviä ja jaettais toisillemme asioita, niin kuin aiemminkin. Siitä olisi hyvä aloittaa
Mä oon huomannu sen ja mä oon ihan ok sen suhteen.En mä tiedä enää mikä mielenhäiriö tämä koko juttu on ollut. Joo, tykkää susta, mutta et sä taida olla se mun tyyppi. Ehkä halusin nähdä sinussa hänet, mutta et sä ole. Ei sitä etsimääni ehkä ole olemassakaan.
MINÄ!!! OTAN SINUT OMAKSENI. PALVON PASKAASI JA PIERUJASIOlen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta leikkiä kakkaleikkejä kanssani? Oon siis palstalla pyörivä kEski-ikäinen nainEn.